شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمد رضا اعتصامی
نام پدر: مهدیشهید محمد رضا اعتصامی
تاریخ تولد: 1342
محل تولد: رهنان
شغل: طلاساز
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 60/5/5
محل شهادت: ذوالفقاریه – آبادان
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید محمد رضا اعتصامی در سال 1342 در شهر رهنان دیده به جهان گشود. او از اوان نوجوانی به مطالعه علاقه ی زیادی داشت و با روحانیون در تماس بود. در انقلاب شرکت و حضور فعالی داشت و در جلسات متعددی شرکت می نمود. تحصیلات خود را تا کلاس اول راهنمایی ادامه داد. با شروع جنگ تحمیلی خود را برای نبرد آماده ساخت و به جبهه های نور علیه ظلمت شتافت.


جلوه هایی از شهید:
وی اخلاق خیلی خوبی داشت و در تظاهرات شرکت می کرد و روحیه ی انقلابی داشت. فردی دیندار و با وقار، جوانی مؤمن و مؤدب بود.


پیام شهید:
سلام و درود به روان پاک شهیدان به خون خفته ی اسلام، که با ایثار جان خویش درخت اسلام را آبیاری کردند و جریان اسلام را تداوم بخشیدند. در نبردهای حق و باطل همیشه ی تاریخ، پیروزی از آنِ مجاهدان راه خداست، مجاهدانی که تمام وجود و هستی شان را در راه اسلام و مسلمین گذاشتند. پدر جان امیدوارم که راه تمام شهیدان را ادامه دهید. پیام کلیه ی شهیدان را محترم بشمارید و در رساندن پیام این عزیزان کوشش کنید، زیرا تنها پیامشان این است که می خواهیم پرچم لا اله الا الله را در سراسر جهان برافراشته و تمام مستضعفان را از زیر یوغ استعمار نجات دهیم.می خواهیم به رهبری امام عزیز همه ی قوانین اسلام را به اجرا گذاریم. می خواهیم زمینه را برای ظهور مهدی (عج) آماده کنیم. برادرانم تنها خواهش من از شما این است که دست از یاری امام و روحانیت بر ندارید.


گلبرگ های خاطره:
قبل از انقلاب ایشان در ارتباط با انقلاب جلساتی را در منزل خودشان تشکیل می دادند. یک مرتبه پدرشان به ایشان گفتند که آمریکایی ها در خیابان بزرگمهر اصفهان کارهای دور از ادب و بی شرمانه می کنند. بعداً پدرشان فهمیدند که به اتفاق چند تن از دوستانشان شیشه های آن مرکز فساد را شکسته اند و به ساختمان آن آسیب رسانده اند.

تصاویر شهید:

شهید محمد رضا اعتصامی-1


یادش گرامی و راهش پر هرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی