شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید علی موسوی
نام پدر: سید کریمشهید سید علی موسوی
تاریخ تولد: 1340
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 60/7/5
محل شهادت: دارخوئین
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید سید علی موسوی فرزند سید عبدالکریم موسوی در سال 1340 هجری شمسی مصادف با تولد امام رضا (ع) در شهر رهنان در خانواده ای مذهبی پا به عرصه ی وجود نهاد. شهید عزیز تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در شهر اصفهان در مدرسه ی جعفری گذراند و در دبیرستان ادب و صائب به ادامه ی تحصیل مشغول شد. شهید قبل از انقلاب برای پخش اعلامیه ها و شرکت در تظاهرات تلاش می کرد بعد از انقلاب به جبهه رفت و فعالیت های زیادی انجام داد.


جلوه هایی از شهید:
شهید از فضایل اخلاقی بالایی برخوردار بود به طوری که از طفولیت زبانزد همه بود از جمله به نماز اهمیت زیادی می داد. احترام فوق العاده ای برای پدر و مادر قائل بود. در برخورد اجتماعی خیلی خوش خلق بود و با کودکان انس زیادی داشت.


پیام شهید:
اگر بنا باشد شهدا خون بدهند و امام و رهبر تلاش نمایند و زحمت بکشند ولی جامعه و مردم گوش به فرمان نباشند جامعه در زیان است و نابود شدنی می باشد. از خدا می خواهم به مردان و زنان ما حس قبول مسئولیت و توان انجام تعهد عنایت بفرماید.


گلبرگ های خاطره:
خواهرشان تعریف می کند: وقتی به او گفتند که سه ماه برای سربازی وقت داری شهید در پاسخ گفت که ندای «هل من ینصرنی» امام حسین (ع) را باید همین موقع جواب داد بلکه تا سه ماه دیگر جنگی نباشد و ما از این فیض بزرگ محروم بمانیم.


تصاویر شهید:

شهید سید علی موسوی

شهید سید علی موسوی

شهید سید علی موسوی

شهید سید علی موسوی

شهید سید علی موسوی

شهید سید علی موسوی


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

جمله زیبایی درآخرین وصیت نامه شهید بودوروی سنگ مزاراولیه ایشان حک شده بود به این مضمون که شب عملیات یک نگاهمان به کشتن دشمن ویک نگاه به بهشت و...آن وصیت نامه نمیدانم کجاست؟ روحش شاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی