شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید علی اعتصامی
نام پدر: سید اسداللهشهید سید علی اعتصامی
تاریخ تولد: 1339
محل تولد: رهنان
شغل: کشاورز
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/8/11
محل شهادت: منطقه ی عملیاتی محرم
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
سید علی اعتصامی در سال 1339 در خانواده ای مذهبی و متدین چشم به جهان گشود و بعد از گذراندن دوران طفولیت پا به مدرسه گذاشت و دوران ابتدایی را در زادگاه خود رهنان گذراند. سپس به درس قرآن روی آورد و در سن 15 سالگی ترک تحصیل کرده و به کمک پدر و مادر پرداخت. با اوج گیری انقلاب به صف مبارزان پیوست و یک بار مورد تهدید مزدوران شاه قرار گرفت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خدمت سربازی رفت و پس از اتمام سربازی در قالب نیروی داوطلب بسیج به جبهه های حق علیه باطل اعزام گردید و پس از دو ماه جهاد در راه خدا سرانجام در عملیات محرم به شهادت رسید.


جلوه هایی از شهید:
مهمترین خصوصیات اخلاقی شهید اعتصامی ایثار و فداکاری در حق معاشران و اطرافیان خود بود. در طول جنگ نیز بارزترین خصوصیت خود یعنی شجاعت را به منصه ی ظهور گذاشت و درست زمانی که سربازی خود را به پایان رسانیده بود بلافاصله به خدمت بسیج درآمد و به جبهه های حق علیه باطل اعزام گردید.


پیام شهید:
پیام شهید همواره به دوستان و خانواده، این بوده است که انسان باید در راه معبود بهترین چیزهای خود را فدا نماید و در این مسیر چه چیز ارزشمندتر از آنکه انسان جان خود را در راه معبود هدیه نماید.


گلبرگ های خاطره:
در سال های درگیری انقلاب یعنی درست زمانی که طاغوت با چنگ و دندان از ارزش های پوسیده ی خود دفاع می نمود! شهید اعتصامی با حضور در یکی از این صحنه های تظاهرات موفق گردید خود را به مجسمه ی طاغوتی میدان آزادی (دروازه شیراز) برساند و با کلنگ، تکه ای از آن را تخریب نماید و حتی آن را به منزل حمل نماید و این امر سبب شد که عوامل طاغوت ایشان و خانواده ی او را زیر نظر بگیرند.


تصاویر شهید:

شهید سید علی اعتصامی

شهید سید علی اعتصامی

شهید سید علی اعتصامی

شهید سید علی اعتصامی

شهید سید علی اعتصامی


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی