شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید فرهاد کروندی
نام پدر: محمودشهید فرهاد کروندی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: آهنگر
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/4/23
محل شهادت: منطقه عملیاتی رمضان
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
فرهاد در آبان ماه سال 1344 در شهر رهنان چشم به جهان گشود. او اولین پسر خانواده بود. او درس خود را تا کلاس پنجم ابتدایی خوب ادامه داد و دوره ی راهنمایی را در مدارس شبانه خواند و همزمان با خواندن درس به کار در رشته ی آهنگری ماشین مشغول بود. ایشان در دوره ی قبل از انقلاب در کلاس های قرآن که هر هفته در خانه ی یکی از دوستان تشکیل می شد شرکت می کرد. فرهاد در زمان انقلاب فعالیت های زیادی داشت. با سن کم خود بعد از پیروزی انقلاب اکثر اوقات را در مساجد و ورزش های رزمی که برادران تشکیل داده بودند شرکت می کرد. بعد از شروع جنگ مدتی را در کردستان گذراند و بعد به جنوب اعزام شد و بالاخره در اولین مرحله ی عملیات رمضان در شب 22 ماه مبارک رمضان با صدامیان وارد کارزار شد و پس از آن از وی خبری نیافتیم.


جلوه هایی از شهید:
ایشان فردی با اراده و مصمم بود و در کارهای خود دچار هیچ لغزشی نمی شد. از نظر کار بسیار با استعداد و فعال و از نظر درسی با هوش و از نظر دینی و مسائل شرعی بسیار مقید و پایبند بود. ایشان در زمینه ی ورزش بسیار فعالیت می کرد و در خانه با برادران خود کار می کرد. در رشته ی ورزشی کشتی فعالیت داشت و همچنین مربی تیم فوتبال بود.


گلبرگ های خاطره:
در بازی فوتبال مهارت خاصی داشت و توانست جمعی از بچه های مخلص و رزمنده را دور هم جمع کرده و تیم فوتبال تشکیل بدهند. آن ها با اخلاق اسلامی و اراده ی قوی و با مربی گری فرهاد توانستند الگوی خوبی برای جوانان باشند. افراد این تیم در جبهه نیز حضور فعال داشتند به طوری که چند نفر از آن ها شهید گردیدند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

  • فرهاد کروندی
  • سلام من فرهاد کروندی هستم فرزند برادر شهید فرهاد کروندی و به داشتن عمو شهیدم افتخار میکنم و بسیار خوشحالم که نام اورا زنده نگاه داشتم. من از زمان زنگ و جبهه عمویم عکس های زیادی ندارم لطفا به گرد اوری این عکس ها به من کمک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی