شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید عبدالرحیم شریفی
نام پدر: حاج باباشهید عبدالرحیم شریفی
تاریخ تولد: 1340
محل تولد: رهنان
شغل: سنگ تراش
یگان اعزام کننده: جهاد سازندگی
تاریخ شهادت: 60/9/8
محل شهادت: بستان
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید عبدالرحیم شریفی به سال 1340 در خانواده ای متعهد و زحمتکش در شهر شهید پرور رهنان دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در کنار خانواده و در زادگاهش پشت سر گذاشت. از کودکی با مشکلات و ناملایمات زندگی آشنا گردید، و انسانی زحمتکش و فداکار پرورش یافت. با همه ی مشکلات راه تحصیل در پیش گرفت و تا کلاس سوم دبیرستان را با موفقیت پشت سر گذاشت و همزمان برای کسب معاش و کمک به خانواده به کار و تلاش شبانه روزی پرداخت و به حرفه ی سنگ تراشی مشغول گردید. با وجود معافیت از ادامه ی خدمت سربازی به علت ناراحتی چشمی، از طریق جهاد سازندگی عازم جبهه های حق علیه باطل گردید و پس از رشادت های فراوان که از خود بر جای گذاشت، پس از 6 ماه حضور در جبهه، سرانجام در تاریخ 60/9/8 در عملیات آزادسازی بستان به فیض عظیم شهادت نایل آمد.


جلوه هایی از شهید:
روحیه ی اخلاص و فداکاری داشت. عشق و علاقه به قرآن و اسلام و انقلاب و رهبر کبیر انقلاب، ایثار و فداکاری، خوشرویی و خوش اخلاقی، اهمیت به مسائل مذهبی، جدیت و پشتکار و تلاش در درس خواندن از خصوصیات اخلاقی او بود.


پیام شهید:
این خود افتخاری بزرگ است که نصیب ما شده تا در برابر خداوند امتحان پس بدهیم. امید آن است که ما بندگان خدا در پی آن باشیم که اسلام را بشناسیم و بدان عمل کنیم و رضایت او را فراهم سازیم. حال که ما آمده ایم تا در راه خدا جهاد کنیم، سلاح شهادت را به همراه داریم و تا زمانی که این سلاح در اختیار ماست پیروزی و فتح ما بدون شک، قطعی خواهد بود.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی