شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مرتضی رحیمی
نام پدر: فتح اللهشهید مرتضی رحیمی
تاریخ تولد: 1342
محل تولد: رهنان
شغل: مکانیک
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 60/12/29
محل شهادت: شوش
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
در سال 1342 در شهر رهنان متولد شد. قبل از انقلاب در راهپیمایی ها شرکت می کرد و در مجالس عمومی در زمینه ی انقلاب فعالیت داشت. با شروع جنگ تحمیلی پس از طی دوره ی آموزش نظامی خود را برای مقابله با دشمن آماده کرد و در تاریخ 60/12/29 در عملیات فتح المبین در منطقه ی شوش به افتخار شهادت نایل آمد.


جلوه هایی از شهید:
در نمازهای جمعه و جماعت شرکت می کرد. بسیار خوش برخورد بود و هر کاری داشت خودش انجام می داد. در مراسم دعا بسیار شرکت می کرد و شب های جمعه تخت فولاد می رفت و دعای کمیل می خواند.


پیام شهید:
از ملت مسلمان ایران می خواهم که همیشه به یاد خدا و پشتیبان ولایت فقیه باشند و با دشمنان داخلی و خارجی مبارزه کنند و تا نابودی دشمنان انقلاب اسلامی و دشمنان ولایت فقیه از پای ننشینند.
... من مرتضی رحیمی با آگاهی و اطلاع کامل و اختیار برای دفاع از اسلام و قرآن و شرکت در جهاد علیه کفار آمده ام و اعتقاد دارم که کار برای خدا شکست ندارد. یا فتح و پیروزی قواس اسلام بر قوای متجاوز و مزدور صدامی نصیب ما می شود و یا شهادت در راه خدا در پیش است که افتخار ماست و افتخار امامان شیعه بوده است. از مردم مسلمان ایران می خواهم که از امام خمینی رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی پیروی کنند و به انقلاب اسلامی خود تا صدور انقلاب به جهان مستضعفان ادامه دهند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی