شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید حبیب الله میرحسینی
نام پدر: سید رسولشهید سید حبیب الله میرحسینی
تاریخ تولد: 1327
محل تولد: رهنان
شغل: نظامی
یگان اعزام کننده: ارتش
تاریخ شهادت: 61/5/1
محل شهادت: شلمچه
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
حبیب الله میرحسینی در سال 1327 در خانواده ای مذهبی در شهر رهنان چشم به جهان گشود. دوران دبستان و دبیرستان را با موفقیت پشت سر نهاد و موفق به اخذ دیپلم شد. شهید علاقه ی زیادی به ارتش و لباس مقدس سربازی داشت و به همین دلیل وارد ارتش شد و مدتی درجه دار توپخانه در اصفهان بود و با این سمت در بسیاری از شهرهای میهن خدمت کرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم گرفت وارد آموزشگاه افسری شود. پس از طی آموزش به درجه ی ستوان یکم نایل گردید و به اصفهان برگشت. بعد از شش ماه، جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی آغاز شد و او تصمیم به جبهه رفتن گرفت. حدود 2 سال در جبهه بود و سرانجام در تاریخ 61/5/1 در عملیات رمضان در شلمچه به شرف شهادت نایل گردید.


پیام شهید:
اینجانب با شناخت و توفیقی که که خداوند ان شاء الله نصیب من خواهد کرد به طرف جبهه ی جنگ با کفر می روم تا خون ناقابل خود را نثار اسلام و کشور جمهوری اسلامی کنم. از خانواده ی خود می خواهم که همیشه طوری زندگی کنند که خدا پسند باشد نه بنده پسند.


گلبرگ های خاطره:
از خود شهید: شب شنبه 60/3/21 بود، در تاریکی سنگر کنار نور فانوس نشسته بودم. برادران سرباز نیز در سنگر حضور داشتند. هنگام عصر بود که به اتفاق سرباز داناپور به دیدگاه رفتم و چند گلوله برای مزدوران عراق فرستادیم، سومین گلوله روی یکی از تانک های عراقی اصابت کرد به طوری که به مدت یک ساعت می سوخت. من و بچه ها خوشحال شدیم و بیشتر از همه لذت بردم. شب گذشته هم انبار مهمات عراقی های مزدور آتش گرفت به طوری که آتش، آن منطقه را روشن کرده بود و ما شاد آن بودیم.

تصاویر شهید:

شهید سید حبیب الله میرحسینی


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی