شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید احمد کبیری
نام پدر: محمدشهید احمد کبیری
تاریخ تولد: 1335
محل تولد: رهنان
شغل: دانشجو
یگان اعزام کننده: هلال احمر
تاریخ شهادت: 60/12/15
محل شهادت: شوش
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
در سال 1335 در شهر رهنان در خانواده ای متدین و مذهبی پا به عرصه ی وجود گذاشت. دوران تحصیل را در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با موفقیت پشت سر گذاشت و سپس با رتبه بسیار خوب در کنکور سراسری رشته پزشکی دانشگاه شیراز پذیرفته شد. در جریان انقلاب فرهنگی دانشگاه ها و با شروع جنگ تحمیلی ابتدا مسئول کمیته ی سوخت شهر رهنان گردید که با تلاش و جدیت فراوان و بدون هیچ تبعیض و بی عدالتی موفق به توزیع عادلانه ی سوخت گردید و مدت چند ماهی بدون هیچ حقوق و دستمزدی به مردم خدمت کرد. بعد از بازگشت به اصفهان در نیمه ی بهمن سال 60 به صورت داوطلب از طرف هلال احمر اصفهان به عنوان پزشک یار به کمک رزمندگان اسلام در جبهه ها ی حق علیه باطل شتافت. سرانجام پس از سال ها خدمت صادقانه و مخلصانه در تاریخ 65/12/15 در جبهه ی شوش بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه ی سر مجروح و سپس به فیض عظمای شهادت نایل آمد.


جلوه هایی از شهید:
او همیشه و در همه حال به فکر مسلمانان مستضعف، قوام و دوام نظام اسلامی در ایران و سایر نقاط جهان بود و همیشه از رنج مسلمین رنج می برد.


پیام شهید:
قصد من از رفتن به جبهه یکی کمک به رزمندگان مستضعف با امدادهای پزشکی است و امیدوارم که بتوانم دین خود را ادا کنم.
دوم اینکه می خواهم به منظور خودسازی در جریان مشکلات قرار گیرمچرا که اگر نتوانم در رابطه با کارم انجام وظیفه ای کنم در آینده هم مفید و مؤثر نخواهم بود.
سومین علت این است که جبهه ی اسلام در مقابل آمریکای جهانخوار و مزدوران آن قرار داردو اگر یک مسلمان انقلابی نتواند سهمی در این جنگ علیه امپریالیسم داشته باشد دیگر انقلابی نیست.
پیام من برای آن هایی که خود را در مسیر انقلاب می دانند این است که آن ها که رفته اند کاری حسینی کرده اند و آن ها که مانده اند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی اند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی