شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مصطفی موجودی
نام پدر: اسداللهشهید مصطفی موجودی
تاریخ تولد: 1338
محل تولد: رهنان
شغل: جوشکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/2/10
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید مصطفی موجودی در ابتدای انقلاب در میدان امام خاتم سازی می کرد. او در تظاهرات زمان انقلاب شرکت گسترده ای داشت. شهید بعد از پیروزی انقلاب در کارگاه برادرش به آهنگری مشغول شد، سپس به عضویت بسیج درآمد و به سوی جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام ندای حق را لبیک گفت.


جلوه هایی از شهید:
به نقل از مادر شهید: شهید مصطفی خیلی خوش اخلاق و مهربان بود. ایشان با همه خوب رفتار می کرد. ایشان در ورزش هم نمونه بود و یک الگوی خوبی بود برای دوستانی که با هم ورزش می کردند.


پیام شهید:
من از شما مردم قهرمان می خواهم که با وحدت و انسجام خود اسلام را به جهانیان معرفی نمایید. درود بر رهبر کبیر انقلاب و مردم که پشت ابر قدرت های شرق و غرب را شکستند و به همگان نشان دادند که می توان نه شرقی و نه غربی بود بلکه وابسته به خدا شد. هدف من از جبهه رفتن برای رضای خدا و همچنین پاسخ به ندای امام امت بود و اینکه جبهه رفتن را یک مسئولیت شرعی می دانستم. از شما جوانان عزیز و مردم دلیر می خواهم که در صحنه ی حق علیه باطل حضور داشته باشید و از حق دفاع کنید.


گلبرگ های خاطره:
به قدری این شهدا خالص و مخلص و بی ریا هستند که ما نمی توانیم خاطرات آن ها را بیان کنیم، زیرا همه ی زندگی آن ها خاطره است و همه ی خاطراتشان از بهترین و شیرین ترین خاطرات می باشد. امام به عنوان یادآوری یکی از خاطرات خیلی شیرین شهید مصطفی موجودی را از زبان و قلم خانواده ی آن شهید برای شما بازگو می کنم:
در اولین مرخصی که ایشان از منطقه ی کردستان به اصفهان آمدند، یک شب که تمام اعضای خانواده برای دیدار از ایشان آمده بودند همه دور سفره غذا جمع شدند و هنگامی که سفره آماده شد ایشان کمی مکث کردند و گفتند چرا این همه غذای اضافی سر سفره هست، لازم نبود چند رقم خورشت پخته شود، یک خورشت کافی است. در همین حین همه با تعجب به او نگاه کردیم و گفتیم که کاری نکردیم قابل شما باشد و ایشان گفتند چرا خیلی قابل است نباید به این صورت اسراف شود. شما نمی دانید که بچه های ما الان در جبهه ها به چه نحوی با دشمن کافر مبارزه می کنند و اصلا در قید این تجملات نیستند و من وقتی حال و هوای آنجا را  می بینم، بعضی از برنامه های اینجا را نمی توانم تحمل کنم. ما باید در پشت جبهه که هستیم به فکر آن برادران که در جبهه ها هستند باشیم.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی