شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اسماعیل موجودی
نام پدر: حسینشهید اسماعیل موجودی
تاریخ تولد: 1343
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/3/2
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید اسماعیل موجودی به سال 1343 در خانواده ای متعهد، مذهبی و زحمتکش در شهر شهید پرور رهنان دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در زادگاه قهرمان پرور و در کنار خانواده ی پر مهر و محبتش پشت سر گذاشت. علم و دانش را تا دوران دبیرستان با موفقیت سپری کرد. شروع تحصیلات دوران متوسطه اش مصادف با شروع جنگ تحمیلی بود. شهید که شور و شوق جبهه را در سر داشت پس از شنیدن گزارشات مبنی بر تجاوز دشمن بعثی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران، دیگر درنگ را جایز نشمرد و برای نبرد با بعثیان خونخوار عزمش را جزم نمود و همراه دوست دیرینه اش شهید حاتم آرمی در بسیج ثبت نام نمود. پس از آموزش در بهمن ماه سال 60 راهی جبهه گردید. در عملیات فتح المبین و بیت المقدس همانند دیگر بسیجیان و لشکریان اسلام رشادت ها آفرید تا سرانجام در بعد از ظهر دوم خرداد 1361 پس از آزاد سازی خرمشهر مهمان پروردگار خویش گردید.


جلوه هایی از شهید:
علاقه به ورزش، انتخاب و رفاقت با دوستان خوب، احترام به والدین و دوستان، داشتن روحیه ی وفاداری و شجاعت و اخلاص و خوش رفتاری، نماز خواندن و روزه گرفتن از ویژگی های آن شهید بزرگوار بود.


پیام شهید:
از تمامی برادران و خواهران می خواهم که همیشه در خط امام باشند که در غیر اینصورت به انحراف کشیده می شوند. درس خواندن را ادامه دهید و با درس خواندن این مردم مستضعف را از زیر یوغ بندگی ابر قدرت ها نجات دهید و کشور را به خودکفایی کامل برسانید و تمامی ابر قدرت ها را به زانو درآورید.


گلبرگ های خاطره:
خانواده ی شهید نقل می کند: شهید نماز  و روزه اش هیچ گاه ترک نمی شد، به طوری که حتی در دوران نوجوانی و در روزهای گرم تابستان که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، به خاطر علاقه ی زیادی که به ورزش فوتبال داشت، تمرینات سنگین فوتبال را با زبان روزه ادامه می داد و با وجود مشکلاتی که برایش پیش می آمد حاضر به ترک روزه ی خود نمی شد. 


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی