شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمد نساجی
نام پدر: احمدشهید محمد نساجی
تاریخ تولد: 1346
محل تولد: اصفهان
شغل: صافکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 67/3/4
محل شهادت: شلمچه
زیارتگاه: گلراز شهدای اصفهان


زندگینامه:
شهید محمد نساجی به سال 1346 در خانواده ای متدین و مذهبی در شهر همیشه سرسبز و قهرمان پرور اصفهان دیده به جهان گشود. دوران طفولیت را در زادگاهش و در کنار خانواده اش سپری نمود و وارد مرحله ی جدیدی گردید و به سنگر علم و دانش رفت و تا اول متوسطه را با موفقیت پشت سر گذاشت. سپس برای کمک به خرج خانواده روی به کار و تلاش آورد. در حرفه ی صافکاری مشغول شد سپس به دوره ی خدمت سربازی رفت و بعد از اتمام خدمت تشکیل خانواده داد. در اوایل سال 67 مصادف با ماه مبارک رمضان شور و شوق جبهه او را واداشت تا راهی جبهه شود و پس از رشادت ها و فداکاری های فراوان سرانجام در تاریخ 67/3/4 به شهادت رسید.


جلوه هایی از شهید:
جدیت و پشتکار، تعاون و هکاری، اهمیت به نماز جماعت و جمعه، اهمیت به مسائل و دعاها، شجاعت و دلاوری از خصوصیات او بود.


پیام شهید:
چگونه می توانم در اینجا در بستر بخوابم در حالی که عزیزان و رزمندگان جان بر کف ما در خطوط مقدم جبهه هستند و بستر آن ها خاک است. چگونه می توانم به این دنیا و مادیات دنویوی توجه کنم در حالی که برادرانم جان خود را در جبهه فدای معشوق می کنند و جام شهادت می نوشند. نماز جمعه و جماعات را فراموش نکنید و از یاد خدا غافل نشوید.


گلبرگ های خاطره:
از زبان خود شهید: یک بار در منطقه ی شلمچه من با یکی از همرزمانم سوار بر تانک همراه با بقیه پیش می رفتیم. ناگهان متوجه شدیم تعداد زیادی از تانک های عراقی ما را محاصره کرده اند. دیگر هیچ راه فراری نبود و هیچ تلاشی فایده نداشت. دست به دعا برداشتیم و از خداوند متعال از صمیم دل تقاضای کمک کردیم و به لطف خداوند و امدادهای غیبی و توکل بر خدا تواسنتیم با شلیک چندین گلوله ی تانک تعدادی از آن تانک ها را منهدم و در فرصتی مناسب از منطقه خارج شویم.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد


نظرات  (۱)

عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی