شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمود سلطانی
نام پدر: شکراللهشهید محمود سلطانی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: سرباز
یگان اعزام کننده: لشگر 21 حمزه
تاریخ شهادت: 66/9/29
محل شهادت: زبیدات
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
شهید در سال 1344 در رهنان دیده به جهان گشود. دوران کودکی خود را در دامان پر مهر و محبت پدر و مادر گذراند. بعد از طی دوران ابتدایی با موفقیت دوران راهنمایی را طی کرد و به علت فقر مادی دوشادوش پدر قرار گرفت تا باری از دوش او بردارد. بعد از پیروزی انقلاب برای پاسداری از کشور و قرآن به خدمت مقدس سربازی رفت و بعد از 23 ماه خدمت در خط مقدم جبهه در منطقه ی عملیاتی زبیدات ندای حق را لبیک گفت.


جلوه هایی از شهید:
شهید راه خویش را شناخته بود و از نظر ایمان مومن و سربه زیر و از هر حیث مورد رضایت والدین بود. او عباداتش را به نحو احسن و به طور کامل انجام می داد.


پیام شهید:
پدر و مادر عزیزم، من راه خود را که برای حفظ نظام و کشور عزیزم ایران است انتخاب کردم. پس ای عزیزان من که مرا با رنج وزحمت فراوان بزرگ کردید، بدانید امانتی بودم در دست شما و شما هم مرا برای حفظ نظام فرستادید، پس منتظر من نباشید. از شهادتم ناراحت نباشید و بدانید که امانتی بودم که شما آن را به صاحبش برگرداندید.


گلبرگ های خاطره:
اول انقلاب بود و هنوز من امام خمینی را ندیده بودم. روزی او عکس یک روحانی جلیل القدر را محرمانه به خانه آورد و با شوق و شور وصف ناپذیری گفت بابا این عکس امام خمینی است. من هنوز هم آن عکس را که پسر شهیدم آورد و به من داد در خانه دارم.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی