شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید رسول ناصری
نام پدر: علیشهید رسول ناصری
تاریخ تولد: 1333
محل تولد: رهنان
شغل: کارمند آموزش و پرورش
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 65/12/5
محل شهادت: شلمچه
زیارتگاه: گلزار شهدای اصفهان


زندگینامه:
شهید رسول ناصری در سال 1333 در یک خانواده ی متدین و معتقد به تمام مسائل دینی و شرعی به دنیا آمد. وی دوران طفولیت و نوجوانی را درچنین خانواده ای سپری کرد و تحصیلات خود را تا سطح دیپلم در دبیرستان شبانه ی صائب به پایان رسانید. در سال 1356 به خدمت سربازی رفت و در جریان انقلاب به فرمان امام خمینی و بنا به فتوای معظم له جهت مبارزه با طاغوت زمان از سربازخانه فرار کرد و بعد از پیروزی انقلاب بقیه ی سربازی خود را به پایان رسانید. پس از آن جهت خدمت به این مرزو بوم به شغل شریف معلمی پرداخت اما ماندن در شهر او را راضی نمی کرد. او به جبهه رفت و پس از شرکت در چند عملیات سرانجام در تاریخ 1365/12/5 در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نایل گردید و دو یادگار از خود به نام های روح الله و شهیده به جای گذاشت.


جلوه هایی از شهید:
شهید رسول ناصری در مردی صادق، مقید به مسائل و مستحبات دینی و فداکار و صابر بود و مشتاق در برپایی مراسم مذهبی و روضه خوانی معصومین (ع) بود.


پیام شهید:
ای یاران دین خدا هیچ گاه امام خمینی را تنها نگذارید و مطیع او باشید تا در دنیا و آخرت عزیز و سربلند شوید. ولایت فقیه، این هدیه ی گرانبهای الهی در زمان غیبت ولی عصر (عج) را نگهبان باشید و اوامرش را همیشه و همه جا به هر قیمتی حتی با ایثار جان و مالتان اطاعت کنید. نماز را خیلی محترم شمارید که ستون دین و سبب قبولی اعمالتان و بالاترین فریادهاست. از نمازهای جمعه و جماعات و نماز شب غافل نشوید.
به واجبات الهی عمل کنید. از محرمات و هوای نفس و شیاطین بپرهیزید. با امر به معروف و نهی از منکر فسادهای اجتماعی را ریشه کن کنید.


گلبرگ های خاطره:
همسر شهید: از آنجایی که روح وحدت و تعاون برای کمک به مردم در خون شهید جریان داشت و همیشه در این نوع کارها ثابت قدم بود، وقتی که قرار بود مسجدی برای ارشاد مسلمین در شهرک قدس ساخته شود، او اولین نفر و پیشقدم برای همکاری بود و حتی قالیچه ای که در خانه داشتیم و ساعت خود را برای ساختن مسجد هدیه داد.


تصاویر شهید:

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری

شهید رسول ناصری


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

درود و سلام بر شهیدان راه خدا
راهشان پر رهرو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی