شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید کمال تسلیمی
نام پدر: احمدشهید کمال تسلیمی
تاریخ تولد: 1342
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 64/12/22
محل شهادت: الصخره
زیارتگاه: گلزار شهدای اصفهان


زندگینامه:
شهید کمال (مجید) تسلیمی در سال 1342 در یک خانواده ی مذهبی در رهنان به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا بدو انقلاب اسلامی ادامه داد و بعد از آن به فعالیت های مذهبی و انقلابی پرداخت. در سال 57 برای اولین بار به کردستان اعزام شد و پس از طی مأموریت از آنجا به جبهه های جنوب عزیمت نمود و در عملیات های تنگه ی چزابه، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، محرم، والفجر مقدماتی 1 و 2 و خیبر شرکت کرد و با وجود اینکه چندین بار مجروح شده بود اما پس از بهبودی مجدداً مراجعت نمود. سرانجام در عملیات بدر در حالی که برای سرکشی به نیروها از سنگری به سنگر دیگر می رفت همزمان با گلوله ای که به صورتش اصابت کرد خمپاره ای نیز پیش پایش منفجر شد و ترکش هایش به گلو و سینه اش خورد و شربت شهادت را که آرزوی دیرینه ی آن شهید بود نوشید.


جلوه هایی از شهید:
شهید کمال تسلیمی همیشه متذکر می شد که انسان باید خالصاً مخلصاً برای خدا کار کند و هرگز ریا و خودنمایی را به خود راه ندهد، لذا در تمام مدتی که در جبهه ها بود هرگاه از او سوال می شد در جبهه چه می کنی می گفت: من یک بسیجی ساده هستم و بعد از شهادتش مشخص شد که در بسیاری از عملیات ها جزء فرماندهان مطرح بوده و هرگز خود عنوان نکرد.


پیام شهید:
من از خدای بزرگ شهادت را می طلبم، شاید که روزی یا شبی گلوله ی دشمن جسم خاکی ام را بدرد و روحم به سویش پرواز کند که آن لحظه، لحظه ی زفاف من است، زفافی که با خونم در هم می آمیزد و عروس حجله ام سرزمین خونین من است. مقصد عروسی من کربلاست و روز دامادی ام عاشورا و از خدا می خواهم که شهید شوم، چون خجالت می کشم که روز قیامت سرور شهیدان بدنش پاره پاره و من سالم باشم. بارپروردگارا، از تو می خواهم که هر زمان صلاح دانستی شهید شوم، ضمن اینکه به تمام مقربانت قسم ات می دهم که مرگ در تختخواب را نصیبم نکنی.


گلبرگ های خاطره:
شهید کمال تسلیمی با اسراف و تبذیر به شدت مخالف بود و به همین علت هر جا و هر وقت این گونه مسائل را مشاهده می کرد به صورت مزاح و شوخی آن را مطرح می کرد، وقتی که مورد اعتراض قرار می گرفت می گفت این ها روزی به یادتان می آید و برایتان خاطره می شود.


تصاویر شهید:

شهید کمال تسلیمی

شهید کمال تسلیمی

شهید کمال تسلیمی

شهید کمال تسلیمی

شهید کمال تسلیمی

شهید کمال تسلیمی


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی