شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مصطفی ناصری
نام پدر: علیشهید مصطفی ناصری
تاریخ تولد: 1338
محل تولد: رهنان
شغل: نجار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/3/2
محل شهادت: بیت المقدس
زیارتگاه: گلزار شهدای اصفهان


زندگینامه:
شهید مصطفی ناصری در سال 1338 نتولد شد. دوران تحصیل ابتدایی را به پایان رسانید. بعد از آن در یک کارگاه مبلمان سازی مشغول به کار شد. با رنج فراوان در ضمن کار به طور شبانه تا سال اول نظری به تحصیل خود ادامه داد و در سال 1357 به خدمت سربازی رفت. در جریان انقلاب به فرمان امام از سربازخانه فرار کرد و بعد از پیروزی انقلاب مجدداً به سربازی خود ادامه داد. پس از پایان خدمت کارگاه مبلمان سازی تأسیس کرد. هنگام شروع جنگ تحمیلی با عشق و علاقه ی فراوان راهی جبهه گردید و در عملیات های مختلفی شرکت کرد و در عملیات آزادسازی خرمشهر به آرزوی دیرینه ی خود رسید.


جلوه هایی از شهید:
شهید مصطفی ناصری مردی فداکار، ایثارگر، مقید به مسائل شرعی  و مستحبات دین بود. وی در کمک کردن به مستضعفان و فقرا پیشتاز بود. در صله ی رحم بر دیگران پیشی می گرفت و برطرف کردن و حل  مشکلات و مسائل اجتماعی را به همه ی امور مقدم می دانست.


پیام شهید:
از شما می خواهم که راه سرخ شهادت که همان راه امام است را ادامه دهید. پس ای مسلمانان آزاده، مواظب باشید که خون شهیدان پایمال نشود. هموطن، ما جان داده ایم تا شماها آزاد زندگی کنید. ما از میان شما رفتیم تا نسل آینده از هر گونه استثمار و استعمار و از قید هرگونه ظلم و بندگی آزاد شود.
ای برادرانم، آن هایی را که قصد تعرض به این مملکت اسلامی یا قصد سرکوبی مظلومان را دارند در سیل خون هایتان غرق کنید.


گلبرگ های خاطره:
شهید مصطفی ناصری در روزهای قبل از شهادت به دلیل عشق مفرط به انقلاب و اسلام، در پاسخ به سوال یکی از خواهرزاده هایش که از وی پرسیده بود آیا دیگر کافی نیست این مدت که به جبهه رفته ای؟! بیان کرده بود من آنقدر عاشق اسلام هستم که تا هنگام شهادت در جبهه ی جنگ باقی خواهم ماند و حتی وصیت نموده ام که تمام اموالم هم پس از من به جهاد سازندگی واگذار شود تا در جهت تحکیم نظام و اسلام هزینه شود.


تصاویر شهید:

شهید مصطفی ناصری

شهید مصطفی ناصری


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی