شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید احمد یاقسمت
نام پدر: حیدرشهید احمد یاقسمت
تاریخ تولد: 135
محل تولد: رامهرمز
شغل: کارمند شهرداری
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/2/19
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای اصفهان


زندگینامه:
شهید احمد یاقسمت به سال 1325 در شهرستان رامهرمز دیده به جهان گشود. دوران کودکی را در خانواده ای مستضعف و محروم سپری نمود. به علت مشکلات مادی خانواده و نبود امکانات تحصیلی موفق به تحصیل نشد. در دوران جوانی با انجام کار و تلاش شرافتمندانه در شهرداری امرار معاش نمود. شهید بزرگوار متأهل و دارای دو فرزند پسر و دو فرزند دختر بود که عشق به خدا و حق در وجودش شعله کشیده و راه جبهه را در پیش گرفت تا سرانجام به آرزوی دیرینه ی خود رسید و به فیض عظمای شهادت نایل آمد.


جلوه هایی از شهید:
او در کلیه ی زمینه ها فعالیت چشمگیری داشت و با مواضع ضد انقلابی و ضد اسلامی به شدت برخورد می کرد. او در جبهه های سنندج، باختران، اهواز، خرمشهر و سوسنگرد خدمات شایانی نمود. این شهید عزیز در هنگامی که به سوی جبهه حرکت می کرد همچون مرغی سبکبال شاد و خوشحال بود که گویی به آرزوهایش رسیده است. او با اخلاق و گفتار و رفتارش تحول و دگرگونی هایی در خانواده اش به وجود اورده بود.


پیام شهید:
شهید احمد یاقسمت ضمن حمایت همه جانبه از انقلاب و اسلام، تبعیت و پشتیبانی از رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به همگان توصیه می نمود. بر حضور مستمر و دایم در نماز دشمن شکن جمعه تأکید فراوان داشت.


گلبرگ های خاطره:
یکی از افراد خانواده ی شهید نقل می کند: وقتی می خواست به جبهه اعزام شود و خداحافظی بکند به جای اینکه سفارش خانواده ی خود را بکند، اول سفارش می کرد که همیشه در نماز جمعه به طور دایم و مستمر شرکت کنید زیرا نماز جمعه نماز دشمن شکن است.


تصاویر شهید:

شهید احمد یاقسمت


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی