شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مهدی سلطانی
نام پدر: محمدشهید مهدی سلطانی
تاریخ تولد: 1343
محل تولد: رهنان
شغل: سراج
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/1/3
محل شهادت: عین خوش
زیارتگاه: گلزار شهدای اصفهان


زندگینامه:
شهید مهدی سلطانی در سال 1343 در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود. پس از گذراندن دوران کودکی و رسیدن به سن هفت سالگی به مدرسه رفت و از همان کودکی علاقه ی زیادی به نماز خواندن و روزه گرفتن داشت. مهدی 12 ساله بود که پدرش را از دست داد. فقدان وجود پدر بسیار او را ناراحت کرده بود به طوری که دیگر به مدرسه نرفت. چون می دید بارسنگین مسئولیت خانواده بر روی دوش مادر افتاده لذا در مغازه ای مشغول به کار شد. با همه ی اهل فامیل بسیار گرم و صمیمی بود. علاقه ی زیادی به اجرای احکام دین اسلام در کشور داشت. همیشه با بی حجابی و بدحجابی مخالفت می کرد. با پیروزی انقلاب اسلامی شهید مهدی سلطانی به آرمان خود نزدیک شد و به فعالیت های انقلابی پرداخت.


جلوه هایی از شهید:
بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق بود و به واجبات و مستحبات، در توان خود مقید و ملزم بود از غیبت و ریا پرهیز می کرد و به روحانیت متعهد محل احترام می گذاشت و مردم با را خوشرویی به خود جلب می کرد.


پیام شهید:
دست از ولایت فقیه و روحانیت برندارید و به سخنان امام گوش دهید که مانند سخنان حضرت مهدی (عج) می باشد. منافقان را به شدت سرکوب کنید.
مادرم مگر من از علی اکبر و قاسم و دیگر شهدای کربلا عزیزترم، پس برای آن ها گریه کنید. و شما برادرانم خواهشمندم که راه مرا دنبال کنید.


تصاویر شهید:

شهید مهدی سلطانی


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی