شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمود آقامحمدی
نام پدر: جوادشهید محمود آقامحمدی
تاریخ تولد: 1326
محل تولد: رهنان
شغل: کشاورز
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 60/4/2
محل شهادت: جاده ی آبادان - ماهشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای اصفهان


زندگینامه:
به سال 1326 در خانواده ای متعهد و مذهبی در شهر شهید پرور رهنان دیده به جهان گشود. دوران پر درد و رنج طفولیت را در خانواده ی مذهبی خویش با تربیت و تعالیم اسلامی پشت سرگذاشت. با توجه به وضعیت و مشکلات مالی خانواده موفق به ادامه ی تحصیل نشد. او بر حسب نیاز و احتیاجی که در خانواده می دید از همان اوایل نوجوانی شروع به فعالیت و کار برای امرار معاش خانواده نمود. پس از مدتی تشکیل خانواده داد و دارای چهارفرزند دختر و یک فرزند پسر گردید. پس از شروع جنگ تحمیلی به عوضیت بسیج درآمد و به جبهه های حق علیه باطل شتافت و سرانجام به لقاءالله پیوست.


جلوه هایی از شهید:
شهید برای والدین خود احترامی خاص قایل بود و درباره ی حجاب به شدت حساس و با بی حجابی مخالفت می کرد. ایشان با روحانیون می جوشید و به ایشان احترام می گذاشت.


پیام شهید:
بزرگترین مسئولیت شما این است که مواظب باشید تا اعمالتان قلب امام را به درد نیاورد و امام را در فشار و رنج قرار ندهید. آخرین پیام شهید دعوت خانواده به صبر و ایثار و مقاومت بود. همه را به حفظ وحدت و مبارزه ی قاطع با عناصر مفسد و ضد انقلاب توصیه می نمود.


گلبرگ های خاطره:
یکی از اعضای خانواده ی شهید نقل می کند: شهید آقامحمدی روحی بلند، همتی عالی و پشتکاری عجیب داشت. به یاد دارم زمانی صحبت از جبهه و جنگ به میان آمد، شهید اظهار داشت تا جنگ پیروز نشود به مرخصی نخواهم آمد و تا لحظه ی آخر از جبهه و جنگ و انقلاب دفاع خواهم کرد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی