شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید مصطفی حسینی
نام پدر: سید محمدشهید سید مصطفی حسینی
تاریخ تولد: 1342
محل تولد: رهنان
شغل: خم کار – فلز کار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/5/14
محل شهادت: منطقه عملیاتی والفجر 2
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
سید مصطفی حسینی در سال 1342 در خانواده ای مذهبی در رهنان به دنیا آمد. دوران کودکی را هم درس می خواند و هم به پدر کمک می نمود. شهید دوران نوجوانی را به کار مشغول بود. به کلاس های قرآن می رفت و علاقه ی زیادی به قرآن داشت. مدتی نیز اوایل انقلاب به حفاظت از شهر مشغول بود، تا شروع جنگ که به جبهه رفت. بعد از مدتی مجروح شد و بازگشت، پس از بهبودی دوباره به جبهه رفت. او در عملیات های شکست حصر آبادان، فتح المبین، بیت المقدس، آزادی خرمشهر، محرم، والفجر مقدماتی و والفجر 2 شرکت داشت، تا سرانجام در عملیات والفجر 2 مفقودالاثر شد.


جلوه هایی از شهید:
ایشان فردی مهربان، با صفا و عاشق اسلام و و لایت بود. با شروع جنگ به دفاع از اسلام برخاست و از اسلام دفاع کرد. او فردی مومن و علاقه مند به دین خدا و قرآن و جلسات مذهبی بود. به مردم احترام می گذاشت و خوش برخورد و مهربان بود.


پیام شهید:
پدر و مادرعزیز: اگر من در این راه به درجه ی رفیع شهادت نایل شدم افتخار کنید که توانستید جوانی در راه اسلام و قرآن فدا کنید، چون خداوند شاهد است که من هدفی جز اسلام و قرآن نداشتم و این تصمیم را گرفته بودم که تا زنده هستم به ندای حسین زمان پاسخ دهم.
برادران، بر من و شماست که تا آخرین نفس با کفار مبارزه کنیم و خواهران نیز با تمام قدرت در پشت جبهه، حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند و زینب  وار (س) زندگی کنند.


گلبرگ های خاطره:
شهید همواره مهربان و با گذشت بود و مخصوصاً نسبت به پدر و مادر محبت می کرد. ایشان در اکثر امور کشاورزی و غیره به پدر خویش کمک می کرد و با برادران و خواهران خود برخورد خوبی داشت و دوستانه رفتار می کرد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی