شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مرتضی باقرمولایی
نام پدر: غلامرضاشهید مرتضی باقرمولایی
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: سیمانکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/4/31
محل شهادت: غرب کشور
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
وی در خانواده ای مذهبی و مستضعف به دنیا آمد و در دوران کودکی به کار و تحصیل مشغول بود. در قبل از انقلاب در راهپیمایی ها شرکت می کرد. بعد از انقلاب فعالیت خود را از مسجد آغاز کرد و در بسیج مسئولیت اعزام نیرو را بر عهده داشت. جسد مطهرش بعد از 14 سال در حالی که پدر و مادر او در فراقش فوت نمودند، پیدا شد و در کنار دیگر شهدای 8 سال دفاع مقدس در گلزار شهدای رهنان دفن شد.


جلوه هایی از شهید:
یکی از دوستان شهید می گوید: شهید باقرمولایی فردی خالص و مخلص خداوند و عاشق دعای توسل و کمیل و مناجات بود. او همیشه سعی می کرد که دوستان خود را به مسجد ببرد و خودش همیشه نمازش را به جماعت می خواند. در ماه مبارک رمضان نماز و روزه و نماز شب او ترک نمی شد. پولی را که از طریق بسیج به دست می آورد برای کمک به جبهه به صندوق می انداخت، پشتیبان ولایت فقیه و حاکی مردم مستضعف بود.


پیام شهید:
به عنوان یک بنده ی حقیر خدا چند نصیحت به شما ملت قهرمان ایران می کنم، اینک که در حال نوشتن این وصیت نامه هستم وجودم مملو از هیجان و شور و عشق به الهر می باشد. شاید این لحظات آخر باشد که قلم به دست گرفته و خوشحال برای شما سخن می گویم. ای ملت عزیز، زمانی نیاید که فکرهایتان به سوی شیطان برود که آن زمان، زمان هلاکت شما خواهد بود. زمانی نرسد که انگیزه ی قویتان از خط معنویت امام دور شود که آن زمان، زمان محو اسلام و ایران عزیز است. لحظه ای فرا نرسد که شعله ی جنگ را نادیده بگیرید که لحظه ای بس خطرناک است. نصیحتی به جوانان، این امیران اسلام که با امر و نهی کردن خود می توانند اسلام را به کامیابی برسانند دارم، ای عزیزان جوان، هدف شناخته شده است، در این لحظات که جبهه ها احتیاج مبرم دارند، به جبهه ها بیایید که امروز روز مدد به امام حسین (ع) است، این لحظات، لحظات یاری امام زمان (عج) است، به سوی امام مهدی (عج) بشتابید که فردا دیر است و خداوند شما را نمی پذیرد. پدر و مادر خوبم شاید شهادت من برای شما سخت باشد لیکن همین بس که اگر شهادت من مورد قبول واقع شود، شما در آخرت هیچ مشکلی نخواهید داشت. اگر شهید شدم و جنازه ی مرا نیاوردند هر موقع که دلتان گرفت به گلزار شهدا بروید و به یاد صحرای کربلا حمد و سوره ای بخوانید.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی