شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید حسن اعتصامی
نام پدر: کاظمشهید سید حسن اعتصامی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: جوشکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/11/19
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
سید حسن اعتصامی در سال 1344 در شهر رهنان دیده به جهان گشود. در همان جا دوران کودکی خود را به پایان رساند و پا به عرصه ی مدرسه نهاد و تا سوم راهنمایی درس خواند. بعداز آن دو سه سال هم درس حوزه خواند، سپس به جبهه رفت. مدت دو سال در جبهه ی کردستان بود و مدت دو سال هم در لشکر 8 نجف اشرف بود و در عملیات والفجر مقدماتی به درجه ی رفیع شهادت نایل گردید.


جلوه هایی از شهید:
شهید از نظر اخلاقی بسیار خوش اخلاق بود و همیشه در کلاس های قرآن شرکت می نمود.


پیام شهید:
از احادیث قدسی است که خداوند می فرماید هر کس مرا طلب کند مرا می یابد، هر کس مرا یافت مرا می شناسد، هر کس مرا شناخت عاشقم می شود، هر کس عاشق من شد عاشقش می شوم و هر که را من عاشقش شدم او را می کشم و هر که را کشتم بر من واجب است خون بهای او و هر کس را من خون بها دهم خودم خون بهای او هستم.
درخت انقلاب اسلامی برای سیراب شدن احتیاج به خون دارد. الان من که در این سرزمین هستم احساس می کنم که در جنگ های بدر و احد و خندق در کنار پیامبر اسلام هستم و هر لحظه در جلوی چشمانم امام زمان (عج) را می بینم. پدر و مادرم، امکان دارد جنازه ی من به دست شما نرسد آنگاه به یاد شهدای کربلا بیفتید و ناراحت نباشید و نماز شکر به جای آورید که هدیه ای تقدیم اسلام کرده اید.


گلبرگ های خاطره:
از زبان پدر شهید: شبی در خواب دیدم که سید حسن و برادر شهیدش سید ابوالفضل در یک باغ بزرگ بودند و قصر بزرگی در آن باغ بود که من را به آن باغ بردند ولی وقتی که گفتم من را نیز به آن قصر ببرید، گفتند قصر در دیگری نیز دارد شما از آن در بیایید.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی