شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید حسن بشیری
نام پدر: غلامعلیشهید حسن بشیری
تاریخ تولد: 1343
محل تولد: کربلا
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/4/31
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
در سال 43 در کربلا به دنیا آمد و سال های طفولیت را در کنار بارگاه سرورش اباعبدالله الحسین (ع) زندگی کرد. با اخراج ایرانیان از عراق به موطن اصلی خود ایران بازگشت و در اصفهان ساکن شد. در زمان انقلاب عضو بسیج شد و همراه با فعالیت های سیاسی-مذهبی به تحصیل خود در دبیرستان امیرکبیر ادامه داد و تا سال سوم دبیرستان را گذراند. با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه اعزام شد و در عملیات بستان شرکت کرد و در عملیات فتح المبین از ناحیه ی پا مجروح شد. بعد از بهبودی در اولین مرحله ی عملیات رمضان در گردان امام سجاد (ع) شرکت کرد که در این عملیات در داخل خودرو زرهی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مفقود گردید.


پیام شهید:
انگیزه ی من از رفتن به جبهه لبیک گفتن به ندای حسین زمان یعنی امام خمینی این نایب بر حق امام زمان بود و هیچ گاه از راهی که انتخاب کرده ام پیشمان نیستم و از تمام دوستان و برادران حزب الهی خود با تمام وجود درخواست می کنم اسلام و انقلاب و رهبر انقلاب را تنها نگذارید زیرا در غیر اینصورت در صحرای محشر در مقابل 14 معصوم (ع) شرمگین و سربه زیر خواهید بود و سعی کنید در تمام احوال وظیفه ی خود را برای رضای خدا انجام دهید.


گلبرگ های خاطره:
سعید صابری همرزم شهید از نحوه ی شهادت او می گوید:
من و حسن همراه با گروه ی از بچه های گردان امام سجاد (ع) در یک خودرو زرهی که در حال عقب نشینی بود مورد اصابت گلوله توپ قرار گرفتیم، خودرو زرهی متلاشی گردید و من مجروح شدم گویا گروهی از بچه ها هم مجروح و شهید شده اند و بعضی دیگر از جمله رزمنده ی بسیجی حسن بشیری مفقود گردید.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی