شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید تقی کروندی
نام پدر: حسنشهید تقی کروندی
تاریخ تولد: 1346
محل تولد: رهنان
شغل: کارگر
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/5/5
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
شهید تقی کروندی در سال 1346 در رهنان به دنیا آمد. هنوز 15 بهار از عمر ایشان نگذشته بود که عزم جبهه نمود و به دفاع از اسلام پرداخت. پس از گذشت تقریباً هشت روز از رفتن او به جبهه در ماه مبارک رمضان در سال 1361 شهید شد ولی پیکر پاک ایشان هنوز پیدا نشده است.


جلوه هایی از شهید:
شهید روحیه ی خوبی داشت، قبل و بعد از عزیمت به جبهه، با افرادی که با انقلاب ضدیت داشتند برخورد جدی می نمود. بسیار خوش اخلاق بود و همیشه سعی می کرد با کار کردن به خانواده کمک کند. اوقات فراغت خود را در پایگاه های مقاومت بسیج خدمت می کرد.


پیام شهید:
پیامم این است که نمازهای خود را به موقع بخوانید، نماز شب نیز بخوانید و قرآن خواندن را ترک نکنید. روزه های خود را بگیرید. ای ملت عزیز، مپندارید آن هایی که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند بلکه آن ها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خوردند.


گلبرگ های خاطره:
در سن 15 سالگی برای آموزش اسلحه به پایگاه سجاد رفت و سپس برای اعزام به جبهه ثبت نام کرد. با وجود ممانعت خانواده (به خاطر کسالت والده اش) گفت: باید من این راه را بروم و از کشور و ناموس خود دفاع کنم. بعد به جبهه رفت و همراه تیپ نجف اشرف در عملیات رمضان شرکت کرد و مفقودالاثر شد و تا امروز خانواده ی ایشان خبری از وی ندارند. باشد که خداوند همان طوری که این امانت را به ما داد از ما قبول کند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی