شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید ناصر ابراهیمی
نام پدر: رضاشهید ناصر ابراهیمی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: کارگر کارخانه
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/6
محل شهادت: جزیره مجنون
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
شهید ناصر ابرهیمی به سال 1344 در خانواده ای متعهد، مذهبی و زحمتکش در شهر قهرمان پرور رهنان دیده به جهان گشود. از همان کودکی انس و علاقه ی خاصی به مجالس قرائت قرآن و دعاها و مسائل مذهبی نشان می داد. دوران تحصیلات ابتدایی را طی نمود و پس از آن بر حسب نیازی که در خانواده می دید سراغ کار و تلاش رفت و در کارخانه مشغول به کار شد. پس از مدتی، عشق و علاقه ی زیادی به جبهه پیدا کرد و از طریق بسیج به سوی جبهه های حق علیه باطل اعزام گردید تا نهایتاً در تاریخ 62/12/6 مفقودالاثر شد.


جلوه هایی از شهید:
خوش اخلاقی، خوش برخوردی، اجتماعی بودن، احترام به والدین، ایثار و فداکاری، داشتن روحیه ی تعاون و همکاری و جدیت و پشتکار از خصوصیات اخلاقی او بود.


پیام شهید:
من به جبهه می روم که وظیفه ی دینی و شرعی خودم را انجام دهم و برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی. اگر کشته شدم در این راه پیروزم و اگر زنده بمانم باز هم پیروزم و وظیفه ی شرعی خود را انجام داده ام.


گلبرگ های خاطره:
یکی از همرزمان شهید نقل می کند: یک شب در جزیره ی مجنون تمامی بچه ها در سنگر در حال استراحت بودند که ناگهان دیدم ناصر نیست. خوب جست و جو کردم متوجه شدم ناصر در کنار آب رفته و غسل کرده است. وقتی برگشت به من گفت: من امشب غسل شهادت کرده ام و می دانم که شهید می شوم، تو هم اگر زنده ماندی به مادرم بگو برایم ناراحت نباشد و در شهادت من عزاداری نکند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی