شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید کریم حسینی
نام پدر: سید مهدیشهید سید کریم حسینی
تاریخ تولد: 1349
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 65/10/4
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید در سال 1349 در رهنان به دنیا آمد و دوران تحصیل را در سن هفت سالگی شروع کرد، تا چهارده سالگی تحصیل خود را ادامه داد (تا اول راهنمایی) و در سن 15 سالگی به جبهه اعزام گردید. پس از یک ماه به مرخصی آمد و پس از ده روز دوباره به جبهه برگشت، بعد از سه ماه در تاریخ 65/10/4 به درجه ی رفیع شهادت نایل گردید و پیکر پاکش بعد از سال ها که مفقود بود بالاحره در سال 77 پیدا و در گلزار شهدای رهنان به خاک سپرده شد.


جلوه هایی از شهید:
در دوران شاهنشاهی به علت بی حجابی معلمین به مدرسه نمی رفت. نماز جمعه ی ایشان ترک نمی شد. مستحبات را ترک نمی کرد و به نماز جماعت علاقه ی زیادی داشت.


پیام شهید:
ای ملت شجاع و همیشه در صحنه ی ایران، پیرو خط امام و رهبر خود باشید همان طور که تا به حال بوده اید. ای برادران، در نماز جمعه و در دعاهای کمیل شرکت کنید. جهاد دری است از درهای بهشت. شمایی که در زیارت عاشورا می خوانید ای کاش بودیم و در روز عاشورا و در رکاب امام حسین (ع) به شهادت می رسیدیم، الان جانشین او در این مملکت اسلامی دستور دفاع و جنگیدن با دشمنان اسلام را داده است. سعی کنید از این امتحان الهی خوب بیرون بیایید که در روز قیامت در مقابل پیامبر اسلام و شهدای کربلا و دوستان خود در صحرای محشر شرمنده نباشید.


گلبرگ های خاطره:
او و پسرعمه اش در عملیات کربلای 4 هر دو شرکت کرده و در همین عملیات به شهادت رسیدند. وقتی که در روز عملیات سید کریم با قایق به آن طرف اروندرود آمد گفت: من می دانم که پسرعمه ام (سید جمال) با قایق زودتر از من به این طرف امده است. ولی چرا در اینجا نیست، غافل از اینکه قایقی که سید جمال در آن بود هدف نیروهای عراقی قرار گرفته بود و پسرعمه اش به شهادت رسیده بود.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی