شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مصطفی رحمانی
نام پدر: هاشمشهید مصطفی رحمانی
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: بابوکان اصفهان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/4
محل شهادت: جزیره ی مجنون
زیارتگاه: گلزار شهدای خمینی شهر


زندگینامه:
او در محله ی بابوکان در سال 1345 در خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشود. دوران کودکی را در آغوش مادر و پدری مهربان طی نمود و مراحل ابتدایی را گذراند. قبل از انقلاب در کلیه ی مراسم و راهپیمایی ها شرکت می کرد و بعد از انقلاب در پایگاه های مساجد و محله حضوری فعال داشت، بعد از آغاز جنگ به جبهه ی جنگ اعزام شد وبعد از رشادت های بسیار و چندین بار اعزام به جبهه در عملیات خیبر مفقودالاثر شد و پیکر پاکش پس از 15 سال در سال 1377، پیدا و پس از انتقال به اصفهان در گلزار شهدای خمینی شهر به خاک سپرده شد.


جلوه هایی از شهید:
از اخلاق بسیار والا و خوبی برخوردار بود. احترام به والدین را بر خود واجب می دانست و برخورد خوبی نسبت به مردم و اهالی داشت. شهید نسبت به نماز و عبادات اهمیتی فوق العاده قایل بود و به عبادات بسیار اهمیت می داد.


پیام شهید:
سفارش بسیار به اخلاق و رعایت حقوق دیگران  می کرد. اسلام را یاری کنید و به والدین احترام بگذارید. پایگاه های مقاومت و بسیج را خالی نگذارید. همچنین سفارش به عبادات و نماز می کرد.


گلبرگ های خاطره:
قبل از رفتن به جبهه به مسجد، پایگاه همیشگی اش رفته و منبر و محراب را بوسید و اعلام کرد که من می روم و بر نمی گردم. خیلی ها به او اصرار می کردند که به جبهه نرود ولی شهید در جواب آن ها گفت: من باید بروم و راه خودم را ادامه بدهم.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی