شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اکبر ملائی
نام پدر: محمدرضاشهید اکبر ملائی
تاریخ تولد: 1346
محل تولد: رهنان
شغل: کارگر
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/5
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
شهید اکبر ملائی به سال 1346 در خانواده ای متعهد، مذهبی و زحمتکش در شهر شهید پرور رهنان دیده به جهان گشود. از کودکی با رنج و مشکلات انس پیدا کرد و با تمامی مشکلات و ناملایمات مبارزه نمود. دوران طفولیت را در کنار خانواده و در زادگاهش پشت سرگذاشت. دوران کودکی را با شرکت در سنگر علم و دانش شروع نمود، پس از کلاس ششم به علت مشکلات اقتصادی قادر به ادامه ی تحصیل نشد و به کار و تلاش پرداخت از این روی در کارخانه مشغول به کار گردید ولی بعد از مدتی عشق و علاقه اش به جبهه و جنگ و دفاع از میهن اسلامی او را راهی جبهه های حق علیه باطل نمود.


جلوه هایی از شهید:
روحیه ایثار و فداکاری داشت، به نماز جماعت و جمعه خیلی اهمیت می داد. به والدین احترام می گذاشت و با همه به خوبی و خوشی رفتار می کرد و تلاش و پشتکار داشت.


پیام شهید:
مادرم دلم می خواهد که بودن و نبودن من برای شما یکی باشد و ثابت کنی که از تبار فاطمه ی زهرا (س) هستی و تو ای پدر، دلم می خواهد که با کار کردن برای کشور و جنگیدن با دشمنان راهم را ادامه دهی.


گلبرگ های خاطره:
پدر شهید نقل می کند: شهید یک بار بعد از مراجعت دوباره می خواست به جبهه برگردد، به او گفتم: پسرم حالا نوبت من است که به جبهه بروم و تو در خانه بمان و مواظب خانواده باش، ولی هنگامی که می خواستیم اعزام شویم دیدیم که پسرم هم آمد، وقتی او را دیدم به او گفتم: پسرم مگر قرار نبود تو در خانه باشی و مواظبت از خانه بکنی، در جواب گفت: پدر به خدا طاقت نیاوردم که تو بروی و من در خانه بمانم. لذا با هم به جبهه اعزام شدیم.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی