شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید علی جباری
نام پدر: عبدالرحیمشهید علی جباری
تاریخ تولد: 1334
محل تولد: رهنان
شغل: سیمانکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/5
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: مفقودالاثر


زندگینامه:
در تاریخ 1334 در شهر رهنان دیده به جهان گشود. از همان کودکی علاقه ی زیادی به کمک به والدین داشت. تحصیلات وی تا کلاس پنجم ابتدایی بوده است. به خاطر کمک به خانواده در شهر رهنان مشغول به کار شد و از آنجا که علاقه ی زیادی جهت کمک به مردم داشت در شهرداری مشغول به کار گردید، تا اینکه جنگ تحمیلی آغاز شد و اشتیاق رفتن به جبهه در او پیدا شد. علی برای بار اول سه ماه همراه با بسیج مردمی در کردستان بود و پس از آن در عملیات خیبر شرکت نمود و مفقودالاثر گردید. او متأهل بود و ثمره ی ازدواجش یک پسر و سه دختر می باشد.


 جلوه هایی از شهید:
محبت زیادی به پدر و مادر و همچنین همسر و خانواده داشت و بسیار رئوف و مهربان بود.


پیام شهید:
به جبهه بروید. اسلام را یاری کنید. زمان، زمان آزمایش و امتحان می باشد. از همه ی مردم طلب حلالیت می کنم و همه را به عبادت و اخلاق خوب سفارش می کنم.


گلبرگ های خاطره:
بعد از اینکه اصرار فراوان به او کردند که دیگر به جبهه نرود در جواب آن ها گفته بود که چگونه می شود، آخر من عاشق حسینم، عشق حسین مرا می کشاند. علی همیشه در خانه مهربان و خوش اخلاق بود و نمازش را سر وقت می خواند.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۲)

سلام.من دیشب شب اربعین خواب دیدم یه نفر روی زمین بود پای منو گرفت گفت نرو.گفت بیا منو پیدا کن.من شهید علی جباریم. گفت من ته یه چاهم. ادرسشو کامل داد هر چقدر تلاش کردم بیدار بشم یادداشت کنم نتونستم. انگار میدونستم قراره فراموش کنم به یه نفر تو خوابم گفتم این ادرس یادت باشهولی دقیق نمیدونم ممکنه من یادم بره. ادرسو گفتم صبح که بیدار شدم هر چقدر فکر کردم نتونستم به یاد بیارم. حتی یاد ندارم ادرسو به کی گفتم. فقط یادمه ادرس یه روستا بود. و جایی که ادرس میداد الان باید اون چاه زیر یه بنا باشه یه بنای که دقیق یادم نیست چی بود یه چیزی مثل سوله ولی دقیق نمیدونم چی. صبح به پدرم که بازنشسته بنیاد شهید هستش گفتم بهم گفت  رهنان مفقود الاثری به نام علی جباری داره. واسه همین اومدم اسم شهیدو سرچ کردم و این پیج رو دیدم. اگه اطلاعی از حدود منطقه شهادت شهید دارید بهم بگین که بتونم یاد بیارم.
ممنون
پاسخ:
سلام علیکم
ایمیلتون رو چک کنید لطفا.
سلام. من دوسال پیش این خواب رو دیدم
الان چند روزه باز همش خوابم داره یادم میاد
بازم شبای محرم
الان اومدم دیدم نوشتم اون خوابو شب اربعین دیدم
نمیدونم باید چیکار کنم عذاب وجدان گرفتم
لطفا رسیدگی کنیی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی