شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید جلال حسینی
نام پدر: سید کاظمشهید سید جلال حسینی
تاریخ تولد: 1347
محل تولد: رهنان
شغل: دانش آموز
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 65/11/14
محل شهادت: شلمچه
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
در 13 دیماه 1347 در خانه ای محقر ولی مذهبی و اصیل در رهنان پسری به دنیا آمد که نام او را جلال گذاشتند. از بدو تولد این کودک تحت تعالیم اسلامی و مذهبی خانواده قرار گرفت. از همان دوران کودکی با نماز و سایر احکام دین آشنا شد و در انجام آن بسیار کوشا بود. او جوانی بسیار مهربان و صمیمی بود که این اخلاق او باعث علاقه ی فراوان خانواده به او شده بود. او جوانی زرنگ و چالاک بود و در مزرعه به پدرش کمک بسیاری می کرد و شب ها به پایگاه بسیج می رفت و روزها درس می خواند و سر کار می رفت. او پیوسته در حال فعالیت بود. در حال درس خواندن بود که به خاطر جبهه درس را رها کرد و به سوی جبهه ها شتافت تا بالاخره به آرزویش که شهادت بود رسید.


جلوه هایی از شهید:
بسیار به جبهه علاقه مند بود. با سن کمی که داشت (16 سال داشت) شناسنامه ی خود را دستکاری کرد و 2 سال به سن خود اضافه کرد تا بتواند به جبهه اعزام شود.


پیام شهید:
من با چشم بینا و عقل کامل و آکنده از ایمان به این راه قدم گذاشتم نه از روی احساسات و نه به علت تبلیغات. البته خدا را شکر می کنم که من در این برهه از زمان قرار دارم که بروم و وظیفه ی خود را تا حد توانم عملی کنم و از خداوند می خواهم که تا آنجا که ممکن است توفیق دهد که اولاً برای او و در جهت رضای او و به سوی او در حرکت باشم و ثانیاً عاقبت مرا ختم به خیر بگرداند و مرا بیامرزد و شهادت را نصیبم گرداند.


گلبرگ های خاطره:
ایشان در عملیات به عنوان آر.پی.جی زن شرکت داشت و هنگامی که می خواست یکی از تانک های دشمن را منهدم گرداند از خاکریز بالا رفته و به وسوی تانک های دشمن حمله برد و با هدف قرار دادن یکی از آن ها مورد اصابت گلوله های دشمن قرار گرفت و با یک ندای یا حسین شراب طهور شهادت را نوشید.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی