شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید حمید کبیری
نام پدر: رحیمشهید حمید کبیری
تاریخ تولد: 1346
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/5/10
محل شهادت: ارتفاعات عراق
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
حمید کبیری به سال 1346 در خانواده ای متعهد و مذهبی و از قشر محروم و مستضعف شهر قهرمان پرور رهنان دیده به جهان گشود. یک ساله بود که پدر زحمتکش خود را از دست داد و لذا از همان اول دردها و نا ملایمات زندگی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و با جدیت تمام با سختی ها مبارزه نمود. تحصیلات خود را تا مقطع راهنمایی با موفقیت پشت سر گذاشت. سرانجام عشق و علاقه ی فراوانش به جبهه و جنگ، با آن که تنها پسر خانواده بود او را راهی جبهه های جنگ نمود تا پس از به جا گذاشتن حماسه های زیاد از خود، جان خویش را تقدیم انقلاب و اسلام کند و به فیض عظیم شهادت نایل آید.


جلوه هایی از شهید:
احترام به مادر، عشق و علاقه به ائمه اطهار (ع)، اهمیت به مسائل مذهبی، جدیت و پشتکار، داشتن روحیه ی تعاون و همکاری از خصوصیات اخلاقی او بود.


پیام شهید:
شهید حمید کبیری به همه ی مردم و خانواده ی خود توصیه نمود که راه شهدای عزیز و گرانقدر را تا سر حد جان ادامه داده و از رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران تا آخرین قطره ی خون حمایت و پشتیبانی کنند.


گلبرگ های خاطره:
مادر شهید نقل می کند: یک روز در حال بافتن قالی بودم، وقتی پسرم حمید از کار برگشت، آمد به دستانم بوسه زد و گفت: من این دستان را که برای تأمین معاش زندگی شرافتمندانه اینقدر زحمت می کشد می بوسم.


یادش گرامی  و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی