شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمد حسین امینی
نام پدر: رجبعلیشهید محمد حسین امینی

تاریخ تولد: 1343
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/2/17
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان



زندگینامه:
در سن 10 سالگی پدر خود را از دست داد لذا با محدودیت اقتصادی به تحصیلات خود ادامه داد. او جوانی فعال و پرکار بود و از مسائل روز اطلاع کافی داشت. ایشان عضو انجمن اسلامی دبیرستان بود. پس از شروع جنگ، آموزش نظامی دید و به غرب کشور، به جبهه ی میمک اعزام شد. چند ماهی نیز در سیستان و بلوچستان بود. سرانجام در مأموریت چهارم در خونین شهر به دیدار معبودش شتافت.


جلوه هایی از شهید:
شهید فردی خوش قلب، مهربان و ساده بود. ایشان حتی قبل از مکلف شدن روزه دار بود. او همیشه متبسم و خنده رو بود و با توجه به نامناسب بودن وضعیت مالی خانواده، تابستان ها کار می کرد تا هزینه ی تحصیل خود را به دست آورد.


پیام شهید:
شما ای ملت شهید پرور، قدر این رهبر عزیز را بدانید و کردار، رفتار، پندار و گفتار او را برای خود الگو قرار دهید، زیرا می دانم که او این خصوصیات را از بزرگان دین همچون پیغمبر (ص) و امامان (ع) الهام گرفته است.
نکته ی مهم این که مبادا به ولایت فقیه پشت کنید، چون تمامی دشمنان اسلام از شما در هراس اند و سعی می کنند با رخنه در ایمانتان شما را شکست داده و نابود کنند. پس شما پیوندتان را هرچه بیشتر با ولایت فقیه مستحکم کنید.


گلبرگ های خاطره:
مادر شهید: خواب دیدم رفته ام گلزار شهدا. آن جا حسین را دیدم. گفتم می خواهم جای تو را ببینم. گفت بیا پائین. رفتم. مرا به داخل یک باغ پر گل و لاله برد. در آن جا پنج زن با لباس سبز و روپوش مشغول گل چیدن بودند و حسین گفت این ها همیشه پیش ما هستند. وقتی به پسرم حسین گفتم که من همیشه برای تو گریه میکنم، گفت: اگر گریه نکنی جایت آن جاست و مکان خوبی را به من نشان داد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

سلام شهید محمدحسین امینی نیز پسر عمه بنده هستند از لطفتون متشکرم...
ص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی