شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمد حسین امینی
نام پدر: رجبعلیشهید محمد حسین امینی

تاریخ تولد: 1343
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/2/17
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان



زندگینامه:
در سن 10 سالگی پدر خود را از دست داد لذا با محدودیت اقتصادی به تحصیلات خود ادامه داد. او جوانی فعال و پرکار بود و از مسائل روز اطلاع کافی داشت. ایشان عضو انجمن اسلامی دبیرستان بود. پس از شروع جنگ، آموزش نظامی دید و به غرب کشور، به جبهه ی میمک اعزام شد. چند ماهی نیز در سیستان و بلوچستان بود. سرانجام در مأموریت چهارم در خونین شهر به دیدار معبودش شتافت.


جلوه هایی از شهید:
شهید فردی خوش قلب، مهربان و ساده بود. ایشان حتی قبل از مکلف شدن روزه دار بود. او همیشه متبسم و خنده رو بود و با توجه به نامناسب بودن وضعیت مالی خانواده، تابستان ها کار می کرد تا هزینه ی تحصیل خود را به دست آورد.


پیام شهید:
شما ای ملت شهید پرور، قدر این رهبر عزیز را بدانید و کردار، رفتار، پندار و گفتار او را برای خود الگو قرار دهید، زیرا می دانم که او این خصوصیات را از بزرگان دین همچون پیغمبر (ص) و امامان (ع) الهام گرفته است.
نکته ی مهم این که مبادا به ولایت فقیه پشت کنید، چون تمامی دشمنان اسلام از شما در هراس اند و سعی می کنند با رخنه در ایمانتان شما را شکست داده و نابود کنند. پس شما پیوندتان را هرچه بیشتر با ولایت فقیه مستحکم کنید.


گلبرگ های خاطره:
مادر شهید: خواب دیدم رفته ام گلزار شهدا. آن جا حسین را دیدم. گفتم می خواهم جای تو را ببینم. گفت بیا پائین. رفتم. مرا به داخل یک باغ پر گل و لاله برد. در آن جا پنج زن با لباس سبز و روپوش مشغول گل چیدن بودند و حسین گفت این ها همیشه پیش ما هستند. وقتی به پسرم حسین گفتم که من همیشه برای تو گریه میکنم، گفت: اگر گریه نکنی جایت آن جاست و مکان خوبی را به من نشان داد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

سلام شهید محمدحسین امینی نیز پسر عمه بنده هستند از لطفتون متشکرم...
ص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی