شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اکبر اکبری
نام پدر: حسنشهید اکبر اکبری
تاریخ تولد: 1349
محل تولد: رهنان
شغل: رنگ کار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 67/1/29
محل شهادت: فاو
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
اکبر در سال 1349 در هشتم ذی الحجه به دنیا آمد. پس از طی دوران ابتدایی در مدرسه ی شریف رهنان مشغول درس شد. با سن کمی که داشت در پایگاه مقاومت شهید بهشتی رهنان و مسجد صاحب الزمان فعالیت های زیادی می نمود. برای کمک خانواده  شغل رنگ کاری را انتخاب کرد و همزمان مشغول کار و تحصیل شد. از زمانی که بر خود فرض دانست به جبهه برود چندین بار در منطقه ی عملیاتی جنوب مشغول خدمت و پاسداری از کیان و کشور اسلامی شد. سرانجام در تاریخ 67/1/29 در منطقه ی عملیاتی فاو به شهادت رسید.


جلوه هایی از شهید:
اهمیت زیادی به زیبایی و نظافت می داد. مرتب و نیکو صفت بود. همیشه در فعالیت های فرهنگی در پایگاه ها شرکت داشت. نماز و روزه را تمام و کامل می گرفت و بسیار رئوف بود.


پیام شهید:
خواهران مهربانم، بدانید خون های شهدا برای پاسداری از عزت و سربلندی اسلام و غیرت مردان ایران اسلامی است. پس بر شماست که غیرت شهدا و خون پاکشان را به وسیله ی حجاب پاسداری کنید.


گلبرگ های خاطره:
از زبان پدرش: بعد از مدتی موهایش را بلند گذاشت و عکس زیبایی گرفت. به مادرش گفته بود این عکس برای شهادت من است که با این عکس زمزمه و درد دل و گریه کنی. برای او زیاد گریه می کردم. در خواب یک خانمی به من گفت: مگر نمی خواهی تو را شفاعت کنیم پس گریه نکن.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی