شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید مجید آب نیلی
نام پدر: حسینشهید مجید آب نیلی
تاریخ تولد: 1349
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 67/3/23
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
مجید آب نیلی به سال 1349 در یک خانواده ی متوسط و مذهبی در شهر شهید پرور رهنان پا به عرصه ی وجود گذاشت. دوران کودکی را در دامان پاک و آغوش پر مهر مادر و پدر فداکار و زحمتکش خود همزمان با تحصیل و کسب علم و دانش با موفقیت پشت سر گذاشت. تا سال سوم دبیرستان را با نهایت جدیت و تلاش به خوبی گذراند. در این مدت خود را به زیور فضایل و کمالات اخلاقی آراست و هیچ گاه تزکیه ی نفس و تهذیب جان غافل نگردید. با اینکه کم سن و سال بود اما روحیه ی مردان بزرگ و همت بلندی داشت. روح معنوی و بلند آن بزرگوار او را روانه ی جبهه های حق علیه باطل نمود. با وجود سن کم رشادت ها و شجاعت هایش را به معرض نمایش گذاشت و با دشمنان خدا و دین و انقلاب تا آخرین قطره ی خون مبارزه کرد تا نهایتاً به آرزوی خود که مهمانی یگانه معبود بی همتا باشد رسید و روح پاکش به لقاءالله پیوست و شهید گردید.


جلوه هایی از شهید:
شهید با تمام افراد همانند خواهر و برادر خود عمل می کرد و با تلاوت آیات قرآن با آن صدای گرمش آنان را ارشاد اسلامی و قرآنی و دینی می کرد. همیشه سربه زیر بود و به نامحرم هیچ وقت نگاه نمی کرد.


پیام شهید:
شهید همیشه توصیه می کرد به قرآن عمل کنید و راه حق را بگیرید و اسلام و مسلمین را حمایت کنید و فساد را در جامعه ریشه کن نمایید.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۲)

روحش شادویادش گرامی همیشه دلی پاک وقلبی مهربان ولبهای خندان داشت

  • محمدرضا صوفیان اصفهانی
  • سلام اینکه نوشته این شهید بزگوار همیشه توصیه می کرد که قرآن ... دقیقا ۳۳ پیش در اردوی که به مشهد مقدس  اردوگاه امام رضا علیه السلام  بودیم و نماز می خواندیم به من بعد از نماز دست داد و(آقا مجید) حدود۱۷ سال سن داشتم گفت یه قول به من بده که نماز را اول وقت وبا جماعت بخوانی من اول تو دلم خنده گرفت و جدی نگرفتم ولی بعد از چند روز که خبر شهادتش را فهمید م خیلی متاثر شده و تقریبا از آن سن تا حالا بر این توصیه این شهید برگذار نسبتا متعهد شد م خداوند انشا الله  با اولیاء الله محشور و نامش همیشه در دل ما جادوانه است  دوست دوران نوجوانی محمد رضا صوفیان (ستوده)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی