شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید احمد شریفی
نام پدر: رضاشهید احمد شریفی
تاریخ تولد: 1348
محل تولد: رهنان
شغل: صافکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 66/11/15
محل شهادت: فاو
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
احمد در سال 1348 به دنیا امد. وی در خانواده ای مستضعف دیده به جهان گشود. از زمانی که مدرسه را آغاز کرد همیشه به دنبال فراگیری قرآن بود. از اوایل انقلاب شب ها به مساجد محل می رفت و در تظاهرات شرکت می کرد. او کلاس پنجم ابتدایی را تمام کرد. در دکان صافکاری برادرش مشغول به کار شد. پدر شهید در اداره ی آب و فاضلاب بود و همیشه به او می گفت پدرجان، تو چشم و چراغ منی، دست از دین اسلام نکش. او در سال 1365 به خدمت سربازی رفت و در پادگان 15 خرداد دوره ی آموزشی را به اتمام رسانید. سرانجام در منطقه ی عملیاتی فاو- ام القصر به درجه ی رفیع شهادت نایل گشت.


جلوه هایی از شهید:
شهید شریفی با همه مهربان بود. دیدار دوستان و آشنایان را از واجبات می دانست و همیشه به مادر و خواهر و بقیه ی اعضای خانه درباره ی حجاب و اخلاق اسلامی سفارش می کرد.


گلبرگ های خاطره:
آخرین باری که به مرخصی آمده بود گفت: خواب دیده ام که این دفعه ی آخری است که به مرخصی می آیم و عکس هایی که گرفته بود بزرگ کرد. وقتی از او سوال کردیم برای چه می خواهی؟ گفت: برای سر خاکم می خواهم و بعد به مادر خود گفت که فرمانده گفته حتماً حنا ببندید و حنا بست و خود را آماده کرد و به جبهه رفت.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی