شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اصغر حسینی
نام پدر: براتعلیشهید اصغر حسینی
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: نقاش
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/5/2
محل شهادت: شرق بصره
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
با شروع جنگ تحمیلی، این شهید گرامی جنگ و جبهه را از تحصیل علم واجب تر دانست و اصرار زیادی داشت که به جبهه برود و بالاخره بعد از تلاش بسیار، مسئولان با اعزام ایشان موافقت کردند و راهی جبهه شد. در همان سال 61 یک بار در اثر برخورد ترکش خمپاره مجروح شد و بعد از 15 روز مرخصی دوباره به منطقه جنگی بازگشت و طولی نکشید که در عملیات رمضان به فیض شهادت نایل گشت.


پیام شهید:
ای مسلمانان، این انقلاب، انقلابی خدایی است. خداوند این انقلاب را امانت به دست شما سپرده است و این انقلاب آنچنان ضربه ای به کفار زده است که شبانه روز خواب ندارند و همیشه در گوشه و کنار به چیدن توطئه مشغول هستند. هوشیار و آگاه باشید و راه شهیدان را ادامه دهید و انقلاب را به رهبری امام خمینی نگه دارید و همیشه یار ستمدیدگان باشید. دست کمک به مستضعفان داشته باشید. وحدت را حفظ نموده و در نماز جمعه ها شرکت نمایید و مشت محکمی بر دهان ابرقدرت های جهان خوار بزنید.


گلبرگ های خاطره:
این شهید گرامی در زمان اعزام به جبهه تقریباً 16 سال سن داشت و قدش کوتاه بود به همین دلیل با اعزام ایشان موافقت نمی کردند. در بسیج رهنان و خمینی شهر پرونده تشکیل داده بود ولی از هیچ کدام از این ارگان ها اعزام نشد. پدرشان نقل می کنند که من برای تشکیل پرونده ی او به بسیج رفتم و امضا دادم که با اعزام ایشان موافقت کنند ولی مسئولان بسیج قبول نمی کردند، تا اینکه یک روز شهید اصغر حسینی نزد من آمد و گفت: یک امضا مانده که رضایت شما را نشان می دهد بیایید این بار هم امضا کنید. من در جواب گفتم: فایده ندارد قبول نمی کنند شما زحمت خودت را کشیدی، ولی او در جواب گفت: این ها می خواهند ما را امتحان کنند. این بود که با رضایت پدر و مسئولان به جبهه اعزام شد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی