شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید رجبعلی صادقیان

نام پدر: صفرعلیشهید رجبعلی صادقیان

تاریخ تولد: 1343

محل تولد: رهنان

شغل: کارگر

یگان اعزام کننده: بسیج

تاریخ شهادت: 66/2/2

محل شهادت: بانه

زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان

زندگینامه:

شهید رجبعلی صادقیان در سال 43 در رهنان در خانواده ای مذهبی به دنیا آمد و پس از سپری کردن دوران کودکی به مدرسه رفته تا پنجم ابتدایی تحصیل کرد و به دلیل فقر مالی به کارگری روی آورد و در کارخانه ای مشغول به کار شد. با شروع جنگ چند بار به جبهه رفت و سپس در سپاه به خدمت سربازی مشغول شد و پس از اتمام دوران سربازی، باز چند بار به جبهه اعزام شد و در چهارمین بار اعزام خود در عملیات کربلای 10 در منطقه ی ماوت عراق به شهادت رسید.

جلوه هایی از شهید:

بسیار آرام و متین و دارای اخلاق بسیار پسندیده بود. در بسیج و صحنه های انقلاب حضور فعال داشت و بسیار با آشنایان خوش برخورد بود.

پیام شهید:

این بنده ی حقیر از خانواده ی ارجمند و بزرگوارم می خواهم که در طول عمرشان در راه حق وحقیقت از هیچ کوششی دریغ نکنند و در راه آرمان مقدس اسلامی طلایه دار و پرچم دار عدالت و حق و بندگی خداوند باریتعالی باشند و همچنین از برادران بهتر از جانم خواهانم که با تربیت و تعلیم فرزندانشان راه شهدا را ادامه دهند و خود، پرچم حق و حقیقت را به دست گیرند. اما خواهران ارجمندم، امیدوارم که زینب گونه و با حجاب کامل راه شهیدان، راه حق و آزادی را ادامه بدهید.

گلبرگ های خاطره:

در یکی از مرخصی ها به خانه ی برادر بزرگترش آمد. مشاهده کرد که چهار فرزند ایشان بیمارند و برادرش در منزل نیست و به جبهه رفته است. فرزندان ایشان را با وجود خستگی راه به بیمارستان برد و پس از برگشت از بیمارستان گفت که به خدا خستگی از تنم بیرون رفت و خوب شد که ابتدا به منزل برادر بزرگترم آمدم.

وقتی به او برای ازدواج اصرار می شد در پاسخ می گفت: این یک تکلیف الهی است و ان شاءالله پس از پیروزی در جنگ حتماً فرصت زیادی برای ازدواج خواهم داشت.

تصاویر شهید:

شهید رجبعلی صادقیان

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی