شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید حافظ صادقیان
نام پدر: محمدشهید حافظ صادقیان
تاریخ تولد: 1342
محل تولد: عراق
شغل: پاسدار
یگان اعزام کننده: سپاه پاسداران
تاریخ شهادت: 65/10/30
محل شهادت: شلمچه
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید صادقیان از ایرانیان مقیم عراق بود که در کودکی با خانواده اش توسط صدام از آن کشور اخراج شده بودند. ایشان سال های زیادی را در سمت های مختلف فرماندهی به همراه گردان خط شکن موسی بن جعفر (ع) در جبهه ها شرکت داشت. در تمامی مراحل جنگ و زندگی با اینکه داغ های زیادی در دل داشت اما فردی خون گرم و شوخ طبع بود. سرانجام در عملیات کربلای 5 مجروح و بر اثر جراحت های شدید ترکش خمپاره و نفوذ زیاد مواد شیمیایی با درد و رنج بسیار زیاد در بیمارستان، در مقابل چشم مادرش به فیض عظمای شهادت نایل آمد.


جلوه هایی از شهید:
او فردی با محبت و خوش برخورد بود. در اولین نگاه و کلام الفت می بست. به علت همین خصوصیت دوستان زیادی داشت و با همه سازگاری داشت و به همین جهت، دوستان خاطرات زیادی از او دارند.


پیام شهید:
مادر عزیز و برادران و خواهران و دوستان عزیز، بنده با شناخت کامل و با چشم باز و بینشی برخاسته از شناخت به اسلام، به این راه قدم نهاده ام.
رزمندگان عزیزم و همسنگران گرامی، شما که آگاهید و دعوت حق را لبیک گفته اید، اولاً قدر این لحظات را بدانید، غافل نباشید، شما که کار می کنید پس خلوص را بیشتر کنید. کار را درست تحویل دهید، جنگ را به خوبی به پایان برسانید.
خود را وقف جنگ و انقلاب و رهبر و اسلام نمایید. خدا شاهد است که این من بودم که به جبهه محتاج بودم و نه جبهه به من، خون من بود که تشنه ی جبهه بود نه جبهه تشنه ی خون من، جوانان عزیز، رهبر را درک کنید.


مصاحبه شهید:

معرفی جمعی از رزمندگان رهنان از زبان خودشان از جمله شهید حافظ صادقیان


دریافت
مدت زمان: 1 دقیقه 7 ثانیه


گلبرگ های خاطره:
یکی از دوستان شهید می گوید: قبل از عملیات کربلای 4 و 5 یک شب با هم سری به تکیه شهدای رهنان زدیم. ناگهان با حالتی عاشقانه شهید صادقیان از من جدا شد و بر روی قبر شهدا افتاد و حدود نیم ساعت با ناله و گریه ی بلند از خداوند التماس فیض شهادت می کرد و خدا را به تک تک شهدا قسم می داد. مشخص بود که دیگر متعلق به این عالم خاکی نمی باشد و سرانجام در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.


تصاویر شهید:

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان

شهید حافظ صادقیان


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی