شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اسماعیل خلیلی
نام پدر: غلامعلیشهید اسماعیل خلیلی
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: محصل – تراشکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 65/10/19
محل شهادت: شلمچه
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید اسماعیل خلیلی در سال 1345 در رهنان به دنیا آمد. ایشان از نظر اخلاقی شایسته و از نظر اجتماعی فردی با صفات حسنه بود. بعد از دوران ابتدایی به مدرسه ی راهنمایی حمزه سیدالشهدا رفت. در تظاهرات و راهپیمایی قبل از انقلاب و بعد از آن شرکت فعال داشت. ایشان بعد از اینکه مدتی به شغل تراشکاری مشغول بود، داوطلبانه به جبهه رفت. او در عملیات های فاو، جنوب کردستان و شلمچه شرکت داشت. در عملیات ها روحیه ی بالایی داشت. در حمله کربلای 5 به عنوان خط شکن جبهه وارد عمل گردید و در همان عملیات با اصابت گلوله به سرش به لقاء الله پیوست.


پیام شهید:
ای مردم هدف زندگی و راه رسیدن به هدف و سعادت را بشناسید و همیشه از پیشوایان و رهبران دین اسلام سرمشق بگیرید و برنامه های خود را با آن ها مطابقت دهید. در عزاداری ها و سینه زنی ها شرکت کنید و از امام حسین (ع) و یارانش و راه آن ها حمایت کنید. الهی، یا رب، هنوز با این همه رو سیاهی چشم از رحمتت برنداشته ام.


گلبرگ های خاطره:
ایشان در راهپیمایی های قبل از انقلاب حضور فعال داشت. هنگامی که به جبهه های حق علیه باطل اعزام می شد روحیه ای تازه سراسر وجودش را فرا می گرفت و از اینکه به جبهه می رفت بسیار خوشحال بود. او در جبهه های فاو و شلمچه حضور داشت.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی