شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اکبر سلطانی
نام پدر: مهدیشهید اکبر سلطانی
تاریخ تولد: 1334
محل تولد: رهنان
شغل: راننده ی جهاد سازندگی
یگان اعزام کننده: جهاد
تاریخ شهادت: 61/3/3
محل شهادت: خرمشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید اکبر سلطانی به سال 1334 در خانواده ای مذهبی و زحمتکش در شهر شهید پرور رهنان دیده به جهان گشود. از همان ابتدای کودکی پدر زحمتکش خود را از دست داد. تا کلاس دوم راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت. وضعیت و مشکلات اقتصادی خانواده به او اجازه ی ادامه تحصیل را نداد. از این روی به کار و تلاش روی آورد و به همراه برادر بزرگتر خود نان آور خانواده گردید. پس از مدتی در جهاد سازندگی به عنوان راننده ی ماشین های سنگین مشغول کار شد. در همین ایام تشکیل خانواده داد و صاحب فرزندی شد. شهید پس از این ایام به جبهه های جنگ اعزام گردیده و در آزادی خرمشهر شربت شهادت نوشید.


جلوه هایی از شهید:
فردی اجتماعی  بود و با تمام فامیل برخورد خوش و مهربانانه داشت. تمام کارها را با یاد و نام خدا انجام می داد. به نماز و روزه پایبند بود. مرید و عاشق امام حسین (ع) بود.


پیام شهید:
همیشه خدا را مد نظر داشته باشید و همیشه سعی کنید از یاد خدا غافل نشوید که خدا ارحم الراحمین است. این را بدانید که ما این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده ایم، شما باید راه حسین (ع) را در پیش گیرید و از این انقلاب تا سر حد جان حمایت کنید.


گلبرگ های خاطره:
دختر شهید نقل می کند: از آنجا که پدرم با تمامی فامیل ارتباط صمیمانه داشت، روزی که می خواست از طرف جهاد عازم جبهه شود به خانه ی تمامی فامیل رفت و از همه حلالیت طلبید، گویا که خود می دانست در این مأموریت به شهادت خواهد رسید و سرانجام همان شد که فکرش را می کرد و این آخرین دیدار، برای ما و همه ی فامیل یک خاطره ی به یاد ماندنی می باشد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد



نظرات  (۱)

  • سید علی انصاریان
  • احسن
    به کارتون ادامه بدین
    خیلی هم خوب.../
    پاسخ:
    سلام علیکم ، سپاس از لطف شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی