شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محسن رجبی
نام پدر: محمدشهید محسن رجبی
تاریخ تولد: 1346
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 64/11/21
محل شهادت: جنوب (اروند)
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید در سال 1346 در خانواده ای مذهبی و متدین در شهر رهنان دیده به جهان گشود. وی پس از گذراندن دوران طفولیت پا به مدرسه گذاشت. او در حین تحصیل به کار مکانیکی هم مشغول بود و با سن کمی که داشت در پایگاه بسیج و مساجد و جلسات مذهبی شرکت فعال داشت. وی با تلاش فراوان در 14 سالگی موفق شد به جبهه برود و با ابراز دلاوری های بی شمار سرانجام در تاریخ 64/11/21 در عملیات پیروزمندانه ی والفجر 8 به درجه ی رفیع شهادت رسید.


جلوه هایی از شهید:
شهید از سن 14 سالگی با حضور در بسیج به انجام فعالیت های مذهبی پرداخت و پس از آن به جبهه اعزام شد و در عملیات های  مختلفی شرکت کرد و در آخرین عملیات خود، در شب عملیات والفجر 8، به درجه ی رفیع شهادت نایل گشت. ایشان هم مانند دیگر شهیدان عزیز با اخلاق اسلامی، خانواده را مجذوب رفتار و حرکات خود کرده بود و احترام زیادی برای پدر و مادر خود قایل بود.


پیام شهید:
در آخرین مرخصی، ایشان حالاتش عوض شده بود و مدام آلبوم عکس های شهدا و دوستان خود را می دید. گویی که با نگاه خود می خواست بگوید که من هم خواهم آمد و به شما می پیوندم. او زودتر از موعد مرخصی دوباره به جبهه اعزام گشت.


گلبرگ های خاطره:
برادر شهید: از طرف بسیج به پادگان شهید ردانی پور در شهرک دارخوین اعزام شدم. وقتی به آنجا رسیدم سراغ برادر خود را گرفتم، گفتند برای آموزش غواصی به سد اندیمشک رفته است. وقتی خبر آمدن من به او رسید بعد از چند روز به شهرک آمد. طی چند روزی که با هم بودیم برای نماز صبح به مسجد می رفتم، او را در حالی که زودتر از بقیه به مسجد آمده بود پشت یکی از ستون های مسجد در حال خواندن نماز شب می دیدم.


تصاویر شهید:

شهید محسن رجبی

ریف کرد.

تصاویر شهید:



منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان ( shohada-rehnan.ir)


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی