شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمدعلی حیدری
نام پدر: رجبعلیشهید محمدعلی حیدری
تاریخ تولد: 1348
محل تولد: رهنان
شغل: فلزکار
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 64/11/26
محل شهادت: فاو
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید محمدعلی حیدری 9 سال داشت که انقلاب شروع شد و این شهید در تظاهرات شرکت می کرد. او در یک خانواده ی محروم متولد شد و در موقعی که درس می خواند کار می کرد تا بتواند خرج تحصیل خود را فراهم کند. بعد از انقلاب در بسیج فعالیت می کرد و در هرجا که انقلاب اسلامی نیاز به همکاری این چنین جوانانی داشت او حاضر می شد. برای اولین بار که به جبهه رفت تا یک ماه به مرخصی نیامد و بعد که به مرخصی آمد 6 روز در مرخصی بود و دوباره به جبهه رفت و در عملیات والفجر 8 شرکت کرد و به شهادت رسید.


جلوه هایی از شهید:
محمدعلی قلبی مملو از صفا داشت. انسانی خنده رو بود. وقتی می خندید خستگی از جان دوستانش بیرون می رفت. پر کار و مصمم و با اراده ی پولادین بود. عشقش خدا و اسلام و مصالح مسلمانان بود. در راه خدا و انجام کارهای خیر از هیچ کوششی دریغ نمی کرد. او تأکید زیادی بر درس خواندن خواهران و برادرش می کرد.


پیام شهید:
امت شهید پرور، امام عزیزمان را تنها نگذارید و پیرو او باشید و با مشت به دهان یاوه گویان ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه بزنید. امت شهید پرور در این زمان که تمام کفر جهانی متحد و بر ضد انقلاب و اسلام می کوشند، شما باید بیشتر با همدیگر متحد شوید تا مبادا به اسلام ضربه ای بخورد. اگر ما اسلام را از دست بدهیم بدانید همه چیزمان را از دست داده ایم. امیدوارم همانگونه که امام را فراموش نمی کنید ولایت فقیه را هم فراموش نکنید.
سخنی با دانش آموزان دارم: این را بدانید که آینده ی اسلام و مملکت اسلامی به دست شما جوانان و دانش اموزان است پس با درس خواندن خود این وظیفه ی الهی که فراگیری علم است را انجام دهید و در این راه خدا را فراموش نکنید.


گلبرگ های خاطره:
خاطره ای از برادر شهید: بعد از سال سوم راهنمایی می خواستم ترک تحصیل کنم، ایشان خودش رفت و مرا در دبیرستان ثبت نام کرد و او بیش از من خوشحال بود که مرا در دبیرستان ثبت نام کرده است.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۱)

روحت شاد دایی عزیزم . دایی جان با حجابم مشت بر دهان دشمنان و یاوه گویان میزنم ......محمد علی حیدری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی