شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید محمود حسینی
نام پدر: سید حسینشهید سید محمود حسینی
تاریخ تولد: 1328
محل تولد: رهنان
شغل: رسمی سپاه
یگان اعزام کننده: سپاه پاسداران
تاریخ شهادت: 65/1/18
محل شهادت: فاو
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
سید محمود حسینی فرزند سید حسین در سال 1328 چشم به جهان گشود و در خانواده ای مستضعف زندگی می کرد. تقریباً مدت 3 سال درس خواند و به علت فقر نتوانست درس را ادامه دهد. مدتی کمک پدرش کار کشاورزی انجام می داد. به سن 20 سالگی که رسید به سیمانکاری رفت و این شغل را ادامه داد تا انقلاب شد. او یکی از آن هایی بود که از بدو انقلاب خود را فدایی انقلاب می دانست و درموقع انقلاب، ساواک به دنبال او بود که به مشهد مقدس رفت تا ساواک نتواند او را بگیرد. زندگی سراسر فداکارانه او در این مقوله نمی گنجد.


جلوه هایی از شهید:
شهید حسینی خصوصیات عجیبی داشت، اخلاق و رفتار او اصلاً قابل مقایسه با افراد دیگر نبود. زمانی که در خانه بود یا از جبهه می آمد رفتارش طوری بود که همه انگشت به دهان می ماندند. شهید حسینی بار آخری که به مرخصی آمد قبل از عید نوروز بود. وقتی که می خواست به جبهه برود برای تمام فرزندانش لباس گرم گرفت، مثل اینکه می دانست دیگر بر نمی گردد.


پیام شهید:
شهید حسینی تمام حرفش این بود که پشتیبان ولایت فقیه باشید، مبادا امام را تنها بگذارید، مبادا از خط انقلاب خارج شوید، این انقلاب به آسانی به دست نیامده، خودتان می دانید چقدر بچه ها بی پدر شدند، چه خانواده هایی بی سرپرست شدند، چه جوان ها که امید داشتند و مثل گل محمدی پرپر شدند. شما را به خدا قسم می دهم که پیرو خط امام باشید و نگذارید خون شهیدان پایمال شود و از خدا می خواهم که مرا در آخرت شرمنده ی شهیدان نکند.


یادش گرامی  و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی