شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمد سهرابی
نام پدر: حسنشهید محمد سهرابی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/8/11
محل شهادت: عین خوش
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
محمد سهرابی در سال 1344 در شهر رهنانِ اصفهان به دنیا امد. او تحصیلات خود را در شهر رهنان ادامه داد و همزمان با ادامه ی تحصیل در حین انقلاب اسلامی در تظاهرات شرکت می کرد و شب ها به پاسداری می پرداخت. بعد از شروع جنگ تحمیلی با حضور در بسیج آمادگی خود را جهت پاسداری از اسلام اعلام نمود و سرانجام راهی جبهه های نبرد شد و در تاریخ 61/8/11 در منطقه ی عین خوش در عملیات محرم به درجه ی رفیع شهادت نایل گردید.


جلوه هایی از شهید:
از خصوصیات اخلاقی شهید سهرابی این بود که احکام اسلام را به طور احسن انجام می داد. به افراد خانواده ی خود تأکید می کرد که نماز و عبادات را به خوبی انجام دهند. او هیچ وقت لباس نو نمی پوشید و می گفت می خواهم معمولی باشد.


پیام شهید:
سخنی با خانواده ام و امت شهید پرور دارم که همیشه پشتیبان ولا یت فقیه باشید. با منافقان کوردل سخت در ستیز باشید تا نتوانند به این انقلاب ضربه ای وارد کنند. دعاها را از یاد نبرید چون پیروزی ما در دعاهای شماست و نباید دعاها را از دست بدهیم.
خانواده ام: خدا می خواهد شما را آزمایش کند که الان در معرض آزمایش قرار گرفته اید کاری کنید که در این آزمایش سربلند باشید. برای من گریه نکنید که منافقان کوردل شاد می شوند.


گلبرگ های خاطره:
محمد پسر مؤمن و نماز خوان و روزه گیر و خوش اخلاق بود. او با مردم به نیکی برخورد می کرد، خوشرفتار و خوش اخلاق بود و به مردم فقیر و بیچاره کمک می کرد. روزی فرد تنگدستی احتیاج به پول پیدا کرد، او مقداری پول که حاصل کارش در تعطیلات تابستان بود را به آن فقیر داد و گره از کار او بازگشود.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی