شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید محمد علی نبوی
نام پدر: سید عباسشهید سید محمد علی نبوی
تارخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: تراشکار – پاسدار وظیفه
یگان اعزام کننده: سپاه پاسداران
تاریخ شهادت: 64/3/1
محل شهادت: دارخوئین
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
ایشان در دو سالگی خیلی شدید مریض شد. پدرش در هیأت 14 معصوم بود. به ایشان که خبر دادند گفت: اگر از دنیا رفت فدای علی اصغر حسین و اگر هم زنده ماند علی اصغر حسین او را نگه دارد. در این هنگام خانمی آمد و گفت که سید عباس پسرت شفا پیدا کرد. در اول جنگ به پدرش گفت که بابا جنگ به ما تحمیل شد اگر اجازه بدهی بنده هم به جبهه بروم. پدرش گفت: برو بابا خدا به همراهت. ایشان با خوشحالی تمام از پدر تشکر کرد و عازم جبهه ها شد.


جلوه هایی از شهید:
از خصوصیات اخلاقی شهید گذشت و ایثار بود و از تجمل پرستی بیزار و نسبت به امور دنیوی بی اعتنا بود و از فقر مردم و تبعیض رنج می برد.


پیام شهید:
ای امت شهید پرور آگاه باشید که امروز مظلومان جهان به شما چشم دوخته اند. ای جوانان حزب الله و متعهد، همچون ابری باشید و بر مستضعفان ببارید، چون شمشیری باشید و بر مستکبرین فرود آیید و چون نوری باشید و جهل و ظلمت را پاره کنید و چون روحی باشید و جامعه را زنده کنید.


گلبرگ های خاطره:
هنگام خداحافظی درآخرین وداع به مادرش گفته بود که من خجالت کشیدم به پدرم بگویم برای آخرین بار خداحافظ. شما از جانب من با پدرم خداحافظی کنید، مادر می دانم که برای آخرین بار شما را می بینم و دیگر منتظر من نباشید، همین طور هم شد و سرانجام به یاران شهیدش پیوست.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد
 

نظرات  (۱)

امروز خواب دیدم داشتم گناه می کردم که پسری دیدم صدام زدوگفت دارم می بینمت وجیغ زدم گفتم به پدرم این کیه تو خونه ما گفت شهید سید محمد علی نبویه با پدرش اومده بابا ناهار چی درست کردی براشون از خواب که پریدم دنبال اسمش گشتم ایا همچین شهیدی وجود داره و وقتی دیدم عکساش فقط غرق اشک شدم چرا من؟ واقعا چرا من؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی