شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید رسول موسوی
نام پدر: سید علیشهید سید رسول موسوی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/16
محل شهادت: جزیره مجنون
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
شهید سید رسول موسوی در طول زندگی خود در صحنه های انقلاب حضور فعال داشت و با توجه به رشد بالای علمی و فرهنگی جامعه، مانند شمع وجود خود را فدای هدایت جوانان و جامعه می نمود. در بعد مسائل فرهنگی به ترویج افکار امام راحل و شهید مطهری می پرداخت و جوانی روشنفکر بود و در مسائل روز به جوانان آموزش می داد.


جلوه هایی از شهید:
از نظر اخلاقی بسیار خوب بود و به پدر و مادرش احترام زیادی می گذاشت و در کارها به پدر و مادرش کمک می کرد و به نماز جمعه بسیار علاقه داشت.


پیام شهید:
و شما سپاهیان فرزندان انقلاب هستید. شما مسئولیت زیادی دارید. نکند خدای ناکرده گفتار و عملتان یکی نباشد. این انقلاب را که نتیجه ی خون هزاران شهید است پایمال نکنید و بسیجیان، شما سنگرتان را دل و قلب ملت قرار دهید که محکم ترین حصارهاست و ای مردم قهرمان، شما را به تقوا و پرهیزکاری سفارش می کنم چون تقوا از انسان انسانیت می سازد، آخرت را فراموش نکنید. چرا دربند شیطان های دنیوی و لذات مادی غرق می شوید. طالب آخرت کسی است که نفس اماره را مهار کند و بدانید خون شهید عامل رشد و تحرک انسان و انقلاب است.

گلبرگ های خاطره:
از زبان برادر شهید: شهید، تخریبچی گردان بود و من در گردان دیگری بودم. روزی موقع نماز ظهر مقابل مسجد روبه رو شدیم. در همان حین معاون گردان ما را دید و گفت: با هم قرار بگذارید و یک سوره قرآن مشخص کنید تا اگر یکی از شما شهید شد، با خواندن آن سوره به خواب همدیگر بیایید و ما سوره ی واقعه را انتخاب نمودیم و ایشان به در جه ی رفیع شهادت نایل شدند و من از قافله ی الهی بازماندم و این کار را انجام می دهم ان شاء الله مورد قبول درگاه الهی باشد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی