شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید علی اعتصامی
نام پدر: سید حسینشهید سید علی اعتصامی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/8/2
محل شهادت: کردستان
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
سید علی از همان دوران کودکی در امور کشاورزی به پدر کمک می کرد. پس از اتمام دوره ی راهنمایی و بعد از طی یک دوره ی آموزش نظامی از طرف بسیج راهی جبهه شد (به مدت سه ماه). بعد از مراجعت سراغ درس رفت ولی بعد از مدتی باز راهی جبهه گردید. سرانجام در عملیات والفجر 4 شربت گوارای شهادت را نوشید.


جلوه هایی از شهید:
ایشان به نماز خواندن اهمیت زیادی می داد و از کمک کردن به پدر و مادر دریغ نمی کرد. پدرش در این باره می گوید: وقتی شهید در قید حیات بود کار کشاورزی من بسیار با برکت بود چون ایشان به من کمک می کرد. خوش اخلاق و خوش رفتار بود. احترام به والدین از دیگر خصوصیات اخلاقی ایشان بود.


پیام شهید:
پیامی دارم برای امت شهید پرور ایران و آن این است که با وسعت دید به مسائل بنگرید. حالت انقلابی و مذهبی خودشان را حفظ کنند و در صحنه ها حضور فعال داشته باشند، صحنه را ترک نکنند که این خواست دشمن است. اعتقادات مذهبی خود را کاملاً حفظ کنند و فکر نکنند سوغات های غرب زیر لوای صنعت می توانند عامل سعادت آن ها باشد.


گلبرگ های خاطره:
نقل از برادر شهید: ایشان زمانی بود که دستشان شکسته بود و آن را گچ گرفته بودند و بعد از چند روز هنگامی که گچ را باز کردند فوراً جهت مراجعت به جبهه آماده شد و در جواب به پدر و مادر خود گفت: برای دفاع از اسلام و دین باید عازم جبهه شوم و جای ماندن نیست و فوراً عازم جبهه شد.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی