شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید محمد اعتصامی
نام پدر: سید رضاشهید سید محمد اعتصامی
تاریخ تولد: 1341
محل تولد: رهنان
شغل: متصدی داروخانه
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/10
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
روزی بود و روزگاری، در روزگاران نه چندان دور گلی از بوستان آل محمد (ص) می زیست که حیات و ممات او لبریز از خاطره برای عوام الناس و درس برای غیرتمندان انقلابی و مذهبی می باشد. این گل خوشبو در خانواده ای متوسط و مذهبی تولد و رشد یافت. از آنجا که الطاف خفیه ی حق تعالی پیوسته مددکار او بود از همان کودکی متخلق به اخلاق حسنه و اسلامی بود. خوش برخورد، خوش اخلاق، بشاش و گشاده رو بود و باز از آن الطاف اینکه دوران نوجوانی او مصادف با قیام پیامبرگونه ی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) بود و چه افتخاری از این بالاتر. ایشان مریدی عاشق بود که مراد خود را شناخته و پروانه وار گرد مراد خویش می گردید و چه سعادتی. در دوران سیاه شاهنشاهی فعالیت های انقلابی چشمگیری از خود نشان داد. بعدها به جبهه های حق علیه باطل رفت و سرانجام این گل در دهم اسفندماه سال 62 در جنوب کشور پر پر شد.


پیام شهید:
ما باید وحدت کلمه را حفظ کنیم چون بهترین وسیله برای دشمن ایجاد تفرقه بین ماست، او برای تحقق این امر احتیاج به تفنگدار ندارد، احتیاج به مهمات ندارد و می تواند بدون هیچ دردسری بین ما تفرقه انداخته و ما را از بین ببرد و ما باید برای شکست دشمن پیرو خط امام باشیم و تا می توانیم خون شهیدانمان را جوشان نگه داریم.


گلبرگ های خاطره:
روزی که شهید عزیز ما به جبهه اعزام شد من و پدرش پس از وداع، قرآن بر سر او گرفتیم تا از زیر این مصحف شریف رد شود، ایشان گفت: ارزش قرآن بیش از این است که فقط برای این کار باشد. قرآن را بعد از نماز اول وقت بخوانید.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی