شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید محمد باقر نامور
نام پدر: عباسشهید محمد باقر نامور
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: رادیاتور ساز
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/5/2
محل شهادت: پیرانشهر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
محمدباقر نامور در سال 1345 در شهر رهنان چشم به جهان گشود. پس از دوران کودکی، مراحل ابتدایی را در مدرسه گذراند. قبل از انقلاب در تظاهرات شرکت می کرد. پس از پیروزی انقلاب وقتی جنگ تحمیلی شروع شد شهید عازم کردستان شد و آموزش های نظامی را فرا گرفت، پس از چند ماه که در جبهه بود در عملیات والفجر 2 شرکت کرد و بر اثر سوختگی بدن به درجه ی رفیع شهادت نایل آمد.


جلوه هایی از شهید:
او در جلسات قرآن شرکت فعال داشت و به تحصیل علاقه داشت و می گفت می خواهم به تحصیل خود ادامه دهم تا از قرآن و مسائل قرآن بهتر بفهمم و دوست دارم طلبه بشوم. او جوانی بسیار مودب بود. به پدر و مادرش بسیار احترام می گذاشت. حقوق همسایگان را محترم می شمرد و می گفت: مبادا با صدای بلند خنده کنید شاید همسایگان ناراحت شوند. پدر او می گوید: هیچ گاه یاد ندارم که با من و اهل خانواده بلند حرف زده باشد.


پیام شهید:
در جلسات قرآن شرکت فعال داشته باشید و تا جایی که می توانید آن را فرا گیرید. در نماز جمعه و جماعات شرکت نمایید و نماز شب را فراموش نکنید. نماز اول وقت را فراموش نکنید تا مشمول رحمت الهی قرار گیرید.


گلبرگ های خاطره:
شهید ما هر لحظه و هر ساعت به آینده فکر می کرد و می گفت : اگر از هر خانه ای یک نفر به جبهه نرود چه فایده دارد و جبهه ها خالی می ماند. من پیش خانواده های شهدا خجالت می کشم که تمام دوستانم شهید شدند و من نشدم. تا خدا قبولم نکند و شهید شوم دنبال کارم را می گیرم.


یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی