شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید سید اکبر صدیقی
نام پدر: مهدیشهید سید اکبر صدیقی
تاریخ تولد: 1344
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 61/4/31
محل شهادت: جنوب
زیارتگاه: مفقود الاثر


زندگینامه:
سبکبال عاشق، سید اکبر صدیقی در سال 1344 در خانواده ای روحانی  در شهر رهنان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در شهر رهنان به انجام رساند. با شروع انقلاب به همراه دیگر برادران خود فعالیت ها ومبارزات انقلابی علیه رژیم طاغوت را آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ادامه ی تحصیل در دبیرستان در فعالیت های مذهبی اجتماعی و رزمی شرکت جست و حراست از دستارودهای انقلاب را سرلوحه ی امور خود قرار داد. وی همواره در امر آموزش نظامی و امور انجمن اسلامی والعصر یار و یاور برادر شهیدش سید ابوالفضل بود. پس از شهادت برادر توان ماندن را از دست داد و راهی جبهه های حق علیه باطل گردید. او در عملیات های متعدد شرکت جست و دوبار مجروح شد تا اینکه در عملیات رمضان عاشقانه به سوی حق شتافت و تا امروز خبری از او نیست.


جلوه هایی از شهید:
بسیار رئوف، پر جنب و جوش، تلاشگر و دلسوز خانواده بود.


مناجات شهید:
بارالها، پروردگارا تو را به یگانگی ات سوگند، شهادت در راه اسلام را نصیبم کن. گناهانم را ببخش و در صف شهدا قرارم ده. معبودا، قدرتی به من عنایت کن و لطفی بفرما که تا آخرین لحظات عمرم نام تو  را به زبان داشته باشم. شکر و سپاس خداوند قادر متعال را که عنایت فرمود تا جانم را نثار اسلام نمایم.


پیام شهید:
ای زمان تو شاهد باش و ای تاریخ تو یادداشت کن که ما فقط و فقط برای اسلام می جنگیم. آنان که  می گویند اگر در زمان امام حسین (ع) بودیم ندای او را لبیک گفته و نمی گذاتشیم او تنها بماند، حال بدانند که امام حسین عصر ما امام خمینی است. پس بیایید خود را خالص و پاک کنید و ندای خمینی را لبیک بگویید.
ای ملت غیور آیا می توانیم ناظر باشیم که متجاوزان دست به سوی اسلام و کشورمان دراز کرده اند و قصد نابودی اسلام را دارند و ما سکوت اختیار کنیم. من اکنون می روم تا آتشی را که در درونم مشتعل شده خاموش نمایم و با خدایم ملاقات کنم.


گلبرگ های خاطره:
شهید سید اکبر صدیقی با توجه به کمی سن برای رفتن به جبهه سماجت بسیار داشت. جهت راضی کردن والدین و جلب رضایت ایشان هر روز آیه و حدیثی جدید فرا می گرفت و برای آن ها می خواند و برای رفتن به جبهه اصرار و التماس می کرد.


یادش گرامی  و راهش پر رهرو باد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی