شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان

شهدای شهر رهنان

پایگاه اطلاع رسانی شهدای شهر رهنان
ایمیل : Shahidan.Rehnan@gmail.com

جستجو
ویژه ها
سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی

سردار شهید سید اکبر اعتصامی

سردار شهید محمد زاهدی

سردار شهید یدالله تقی یار

آخرین نظرات

شهید اسدالله لطفی
نام پدر: عشقعلیشهید اسدالله لطفی
تاریخ تولد: 1345
محل تولد: رهنان
شغل: محصل
یگان اعزام کننده: بسیج
تاریخ شهادت: 62/12/11
محل شهادت: عملیات خیبر
زیارتگاه: گلزار شهدای شهر رهنان


زندگینامه:
در سال 1345 در رهنان متولد شد. در سه سالگی پدر خود را از دست داد. در سال 56 که انقلاب اسلامی مبارزات خود را علیه نظام ستم شاهی تشدید می نمود با عشق و علاقه مسائل را دنبال می کرد و تا کلاس اول دبیرستان به تحصیل ادامه داد. سپس به جبهه اعزام شد و در چندین عملیات شرکت نمود، سرانجام در عملیات خیبر در تاریخ 62/12/11 مفقودالجسد شد. پیکر مطهرش در سال 76 پیدا و پس از انتقال به زادگاهش، در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.


پیام شهید:
توصیه ای که به جوانان و رزمندگان اسلام دارم این است که، ای برادر فقط روح شهادت طلبی نمی تواند کارا باشد بلکه با امید به اینکه اگر کشته شدید شهید هستید، به جبهه بروید و با دشمنان اسلام مبارزه نمایید و نیت خود را خالص کنید که فقط برای رضای خدا باشد، شهادت هدف نیست بلکه هدف نهایی رضای خدا و سرانجام تحصیل لقای اوست. در این مورد از خدا کمک بخواهید و من نیز در این ساعات آخر، از خداوند می خواهم که اخلاص در عمل را به همه ی رزمندگان اسلام عطا فرماید و آنفدر خالصمان کند که جز او به هیچ چیز نیندیشم. توصیه دیگر این است که امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید و سعی کنید که هر چه زودتر تمامی قوانین و احکام اسلام در جامعه پیاده بشود تا ریشه ی مفسدین از بیخ و بن کنده شود. اگر ما با عملمان امر به معروف و نهی از منکر نماییم سودمندتر است.


گلبرگ های خاطره:
نقل از برادر شهید: شهید می فرمود: در عملیات محرم بودم، در یک لحظه خودم را به تنهایی در مقابل یک تانک عراقی دیدم به طوری که با مرگ چند قدمی بیشتر فاصله نداشتم. احساس خاصی به من دست داد، بلادرنگ آیه ی " ربنا افرغ علینا صبراً و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین " را خواندم، با روحیه ای که به دست آوردم به لطف خدا نجات یافتم.
همرزمی می گوید که من در پیشروی به سوی دشمن کسی را شجاع تر از اسدالله ندیدم. وقتی شهید شد جنازه ی او را به درون کانال کشیدم ولی متأسفانه دستور عقب نشینی آمد.

از زبان خانواده شهید:

تصاویر شهید:

شهید اسدالله لطفی


یادش گرامی و راهش پر هرو باد

نظرات  (۱)

بسیارلدت بردیم باتشکرازتلاش شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی